English

تجاوز عربستان به یمن با کمک آمریکا صورت می‌گیرد

یک روزنامه آمریکایی با انتشار گزارشی در خصوص تجاوز عربستان سعودی به مردم بی دفاع یمن اعلام کرد که آمریکا در این جنگ به عربستان کمک می کند.

تجاوز عربستان به یمن با کمک آمریکا صورت می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری موج؛ به نقل از النشره، یک روزنامه آمریکایی با انتشار گزارشی در خصوص تجاوز عربستان سعودی به مردم بی دفاع یمن اعلام کرده است که حمله وحشیانه عربستان به یمن با کمک آمریکا و انگلیس صورت می گیرد.

بر اساس این گزارش روزنامه دی ویک در این خصوص نوشته است: عربستان که در خاورمیانه واقع شده، در طول دهه های متوالی بهترین متحد آمریکا بوده است. وقتی به جنگ ظالمانه عربستان علیه یمن که فاجعه ای انسانی را در پی داشته، دقت می کنیم، نقش آمریکا را در این جنگ مشاهده می کنیم. در ادامه این گزارش بیان شده است: با کمک ۲ دولت انگلیس و آمریکا، عربستان کشور یمن را با گرسنگی مواجه کرد؛ کشور یمن بر واردات غذا و مواد اساسی متکی است. همچنین آمریکا در جنگ علیه یمن، با ارائه اطلاعات، پهپادها و نیروهای ویژه زمینی در یمن توطئه کرده است. این روزنامه آمریکایی در ادامه می افزاید: مشکل عربستان فراتر از یمن است و می توان گفت که بخشی از مسئولیت تمامی درگیری های خاورمیانه از جمله داعش در عراق و سوریه برعهده سعودی ها است. عربستان همچنان به عنوان یک سیاست رسمی از جنبش های رادیکال و وهابی در جهان اسلام حمایت و در آن سرمایه گذاری می کند که نتیجه آن پرورش شماری از عناصر جنگجو است که به داعش می پیوندند. در پایان این گزارش آمده است: بسیاری از متفکران در آمریکا به ویژه اوباما رئیس جمهور نیز در خصوص نقش عربستان در حوادث۱۱ سپتامبر مشکوک هستند.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه