English

نبرد علیه تکفیری‌ها آینده لبنان را تعیین می‌کند

نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله اعلام کرد: رویای نظام سعودی که اعلام کرد خواهان سرنگونی نظام سوریه چه از طریق سیاسی یا از طریق نظامی و به زور است، بدون هیچ بازگشتی پایان یافته است.

نبرد علیه تکفیری‌ها آینده لبنان را تعیین می‌کند

به گزارش خبرگزاری موج، شیخ نبیل قاووق، نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله با بیان این مطلب، گفت که علت ناکام ماندن این رویای نظام سعودی وجود معادله جدید در سوریه است که ثابت می‌کند عربستان هر چقدر هم سلاح بدهد و از دیپلماسی جهانی استفاده کند اما نمی‌تواند نظام سوریه را سرنگون سازد. به ویژه اینکه ما در مورد پنج سال پایداری و معادله‌های جدیدی صحبت می کنیم که باعثشد دژی مستحکم در مقابل هر گونه تجاوز سعودی یا تکفیری شکل بگیرد.

وی خاطر نشان کرد: ما به نبرد علیه تکفیری‌ها در سوریه اهمیت می‌دهیم چرا که نتایج آن آینده لبنان را تعیین می‌کند. داعش و النصره خطری را علیه تمامی لبنانی‌ها و علیه کشور لبنان به وجود می‌آورند که تاب تحمل وجود مقرهای تکفیری و تروریستی در داخل کشور یا در مجاورت مرزها را ندارد. در نتیجه وظیفه ملی بر ما لازم می‌دارد که نبرد علیه تکفیری‌ها در داخل اراضی لبنان و در خارج از مرزهای لبنان را تکمیل کنیم، تا از این طریق از مردم و وطن‌مان حفاظت کنیم. ما در اینجا در جایگاه کسی هستیم که به مسئولیت خود عمل می‌کند و ما از آن دست کسانی نیستیم که مسئولیت‌های ملی خود را رها می‌کنند یا پشت مردم خود را خالی می‌کنند. چرا که این نبرد، نبرد کرامت بشری است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه