English

حزب‌الله عامل اصلی ثبات و امنیت لبنان بوده و هست

معاون دبیر کل حزب‌الله لبنان با اشاره به اینکه تروریسم تکفیری مورد حمایت اسرائیل بحران اصلی منطقه بوده، تأکید کرد که حزب‌الله عامل اصلی ثبات و امنیت لبنان است.

به گزارش خبرگزاری موج، «شیخ نعیم قسم» معاون دبیر کل حزب‌الله لبنان، عامل اصلی ثبات و امنیت این کشور را مرهون وجود این حزب دانست.

به گزارش وبگاه خبری «العهد» لبنان، قاسم که در مراسم تجلیل از دانش آموزان برتر مدارس المصطفی(ص) سخنرانی می‌کرد، اظهار داشت که صهیونیست‌ها از تروریسم تکفیری در منطقه حمایت می‌کنند و حتی دوست ندارند که داعش شکست بخورد.

وی با اشاره به این که تروریسم مورد حمایت اسرائیل بحران اصلی منطقه خاورمیانه است، تصریح کرد آمریکا و اسرائیل مدعی مبارزه با تروریسم و داعش هستند و امکانات لازم را برای این کار نیز دارند ولی اقدام عملی و واقعی در این راستا انجام نمی‌دهند؛ چرا که جایگزین داعش، «مؤمنانی هستند گفتند خدای ما الله است و در این راه استقامت و پایداری کردند».

شیخ قایم به نقش حزب‌الله در ایجاد ثبات و امنیت در لبنان اشاره کرد و تأکید داشت که «راه حل مقابله با داعش و تروریسم در دستان حز‌بالله است؛ چرا که این حزب توانست نقشه خاورمیانه جدید را در هم بشکند و حزب‌الله چه در گذشته و چه در حال، عامل اصلی ثبات و امنیت در لبنان بوده و اگر مقاومت نبود لبنان در مسیر گرداب بحران‌های موجود در منطقه ما قرار می‌گرفت».

معاون دبیر کل حزب‌الله تأکید کرد: «ما لبنان را برای خود وطن اختیار کرده‌ایم نه مزرعه؛ و می‌خواهیم لبنان سرور و مقاوم باشد نه ذلیلی که در برابر اشغالگری صهیونیست‌ها تسلیم شود».

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی