English

باید چهره رحمانی اسلام را نشان دهیم

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی بر ضرورت نمایان کردن چهره رحمانی دین اسلام در جهان تاکید کرد و افزود: تنها راهکار حل مشکلات دنیای اسلام ایفای نقش موثر علمای اسلام در تبیین و شناسایی دین اسلام به مردم جهان است.

به گزارش خبرگزاری موج استان آذربایجان غربی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی بر ضرورت نمایان کردن چهره رحمانی دین اسلام در جهان تاکید کرد و افزود: تنها راهکار حل مشکلات دنیای اسلام ایفای نقش موثر علمای اسلام در تبیین و شناسایی دین اسلام به مردم جهان است.

حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی در همایش تکفیر و چالش‌های پیش رو و مسؤولیت علمای اسلام که در سالن اجلاس سازمان تبلیغات اسلامی مهاباد برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری این همایش خطر جهانی جریان‌های تکفیری و افراطی را برای مسلمانان جهان روشن می‌کند.

وی ادامه داد: خداوند در آیات متعدد قرآن کریم مسلمانان را همواره به وحدت و همدلی دعوت کرده و مسلمانان را برادران دینی یکدیگر خطاب کرده است.

نماینده ولی فقیه در اذربایجان غربی تصریح کرد: خداوند در قرآن کریم خطاب به مسلمانان می‌فرماید از کسانی نباشید که از هم جدا شده و اختلاف ایجاد کرده‌اند.

این سخنان در حالی بیان می شود که دیروز آیت الله محمود عبداللهی نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان اظهار داشت: عده‌ای می‌گویند باید رحمانیت نظام را به تصویر بکشیم یا عنوان می‌کنند که پیام مردم در انتخابات این بود که به دنیا بگویند ما اهل منازعه نیستیم، هدف این‌گونه صحبت‌ها چیست؟

آیت‌الله عبدالمحمود عبداللهی بعد از ظهر ۵شنبه در گردهمایی ائمه جمعه استان اصفهان با اشاره به آیاتی از قرآن کریم در خصوص نحوه مبارزه با دشمنان و کفار گفت: خداوند در آیات متعدد قرآن از جمله اینکه می‌فرماید «اشداء علی الکفار و رحماء بینهم» باید در مقابل دشمن با قاطعیت ایستاد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه