English

جهاد کبیر به معنای عدم اطاعت از آمریکا است

فرمانده سپاه پاسداران ‌گفت: امروز دشمنان نمی‌توانند هماهنگی بین سوریه، عراق و یمن با جمهوری اسلامی ایران را تحمل کنند و هم‌اینک جهاد کبیر به معنای عدم اطاعت از کفار، منافقین و تمام دشمنان اعم از آمریکاست.

جهاد کبیر به معنای عدم اطاعت از آمریکا است

به گزارش خبرگزاری موج از ارومیه، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری عصر امروز در حسینیه عاشقان ثارالله ‌‌ارومیه‌ با اشاره به امنیت چشمگیر منطقه شمال‌غرب اظهار داشت: مقایسه امنیت امروز منطقه با سال‌های نخست پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی قیاس بسیار مهم و معناداری است.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس بخش‌هایی از این منطقه به اشغال دشمن در‌آمده بود که با یاری دلاور‌مردان انقلابی از سراسر کشور پاکسازی شد، اما تا سال‌ها پس از پایان جنگ تحمیلی عرصه تاخت‌و‌تاز اشرار و گروهک‌های ضد‌انقلاب بود.

فرمانده سپاه پاسداران ‌عزت، اقتدار و امنیت را از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی دانست که جمهوری اسلامی ایران را به عنوان یک ابرقدرت معنوی در برابر تمام قدرت‌های مادی جهان قرار داد‌ و گفت: اتکای جمهوری اسلامی ایران به ایمان، افتخار این نظام مقدس عمل به دستورات الهی است و همه باید با تمام وجود برای تحقق خواست خدا گام بردارند و مجاهت کنند.

وی ضمن بیان اینکه اگر امنیت نباشد پیشرفت محقق نخواهد شد و امکان تلاش و سازندگی میسر نخواهد بود، تصریح کرد: دفاع از امنیت وظیفه هر مومن واقعی انقلابی است و امنیت امروزمان نتیجه استقامت و ایستادگی در مقابل فشارهای دشمنان است.

فرمانده سپاه پاسداران ‌افزود: ما نباید از هیچ قدرت مادی بترسیم حتی بزرگ‌ترین قدرت منسجم سیاسی و اقتصادی جهان، چرا که تمام قدرت آنان پوشالی و غیرقابل اعتناست.

سرلشکر جعفری با اشاره به حمایت کشورهای غربی از تکفیری‌ها‌ اظهار کرد: تکفیری‌ها از منافقان هم بدتر هستند و قدرت‌های بزرگ به منظور مقابله با پیشرفت انقلاب اسلامی در منطقه، به تهییج و حمایت از آنان می‌پردازند.

وی تصریح کرد: بدون شک هیچ کشوری جز جمهوری اسلامی ایران نمی‌تواند در مقابل این حجم از حمایت مالی و تجهیزاتی دشمنان ایستادگی و مقاومت کند.

فرمانده سپاه پاسداران ‌‌مقاومت ملت مومن و انقلابی ایران اسلامی را مصداق بارز حرکتی مبتنی بر آموزه‌های قرآن کریم دانست و گفت: چنین مردمی از هیچ چیز ترس و نگرانی نخواهند داشت و اگر امروز ایران اسلامی جزیره ثبات در منطقه است و سال‌هاست که برنامه‌های ناامن ساختن کشور با رسیدن به مرزها نقش بر‌آب شده و دشمنان از این امر در شگفت‌اند، ناشی از همین استقامت و ایمانی است که در دل بسیجی‌های ما وجود دارد.

وی با اشاره به این که جهاد کبیر به معنای عدم اطاعت از کفار، منافقان و تمام دشمنان اعم از آمریکا‌ست، خاطرنشان کرد: هدف دشمنان همواره جلوگیری از پیشرفت و صدور انقلاب اسلامی است، اما امروز می‌بینیم که به حول و قوه الهی نتیجه بر‌عکس شده و روحیه انقلابی، مقاومت و ایستادگی به سایر کشورهای مسلمان نیز انتقال یافته است.

سرلشکر جعفری اضافه کرد: امروز دشمنان نمی‌توانند هماهنگی بین سوریه، عراق و یمن با جمهوری اسلامی ایران را تحمل کنند و تا زمانی که ایستادگی ملت‌های اسلامی ادامه داشته باشد دشمنان به اهداف خود دست پیدا نخواهند کرد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: در ابتدای جنگ تحمیلی دو نگاه عمده وجود داشت، یکی نگاه کلاسیک که بنی‌صدر حامی سر سخت آن بود و دیگری نگاهی که طرفدار حضور مردمی در جبهه‌ها بود.

وی تصریح کرد: بنی‌صدر پس از شکست عملیات هویزه در دی ماه سال ۵۹ از لزوم مذاکره با صدام سخن می‌گفت اما وقتی نگاه مردمی در جبهه‌ها حاکم شد ورق برگشت و یک سال بعد خرمشهر فتح شد و این صدام بود که برای آتش‌بس التماس می‌کرد.

فرمانده سپاه پاسداران‌‌ خاطرنشان کرد: امروز هم در اقتصاد کشور تا نگاه به بیرون وجود داشته باشد دشمن به ما اجازه موفقیت نخواهد داد چرا که تمام نظام پولی و بانکی جهان دست آن‌هاست اما در مقابل، تفکر مومن و انقلابی از جنس مردم و از جنس آن چه که در جبهه‌ها حاکم شد، حل‌کننده مشکلات کشور خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر