English

پیام استاندار آذربایجان غربی به مناسبت تشییع پیکر پاک ۴ شهید گمنام در استان

استاندار آذربایجان غربی با صدور پیامی از مردم شهیدپرور استان برای شرکت در مراسم استقبال و تشییع پیکرپاک شهدای گمنام دعوت کرد.

پیام استاندار آذربایجان غربی به مناسبت تشییع پیکر پاک ۴ شهید گمنام در استان

به گزارش خبرگزاری موج، در این پیام آمده است:

ایثار و شهادت در شمار عالیترین مفاهیم الهی و حاصل متعالی ترین ارزشهایی است که میتواند جامعه انسانی را به تکامل و تعالی برساند و والاترین برکات را به آن ببخشد. پیام و آرمان شهدا به دلیل عظمت مرتبه ای که شهدا بدان دست یافته اند عالیترین پیامها و از جنس پیام انبیاء الهی است. از این رو بزرگداشت یاد شهیدان نیز تجلیل از برترین انسان هایی است که با تأسی از سید و سالار شهیدان در راه رضای خداوند متعال به والاترین مقام دست یافته اند. آنان از همه هستی خویش گذشتند تا ایران اسلامی در امنیت، آرامش و اقتدار بماند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس، از همه قشرها وگروههای مختلف و عموم مردم همیشه در صحنه و شهیدپرور استان دعوت می نمایم تا با حضور پرشور و باشکوه در مراسم استقبال از پیکر پاک ۴ شهید گمنام که دوتن از این عزیزان در ارومیه و دو تن دیگر در تکاب تشییع و خاکسپاری خواهند شد شرکت نموده و با زنده نگه داشتن نام و یاد و راه و آرمانهای والای شهیدان، با شهدا و امام شهیدان، بنیانگذارنظام و رهبرمعظم انقلاب تجدید میثاق دوباره ای داشته باشیم؛ چرا که بیگمان تجلیل از شهدا، کمترین کار در مقابل ازخودگذشتگی و افتخارآفرینی این انسانهای بزرگ است و ما هر چه داریم به برکت خون مطهر شهدا و ایثار و از خودگذشتگی ایثارگران عزیز است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه