English

تغییر استاندار آذربایجان غربی صحت ندارد

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر شایعه بودن خبر تغییر استاندار گفت: استاندار آذربایجان غربی تغییر نخواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری موج استان آذربایجان غربی، ‌در فضای مجازی و مکتوب استان آذربایجان غربی خبرهایی مبنی بر تغییر استاندار این استان دیده میشد لذا خبرگزاری موج برای دریافت صحت موضوع با نمایندگان مجلس شورای اسلامی به گفتگو نشست. شهروز برزگر در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری موج در همین مورد گفت: نمایندگان استان از عملکرد قربانعلی سعادت راضی هستند.

وی افزود: جناب آقای سعادت عامل حفظ وحدت و یکپارچگی در منطقه می باشند و استان تحت مدیریت ایشان از این لحاظ در وضعیت بسیار مطلوبی است. نماینده مردم سلماس بیان کرد: بنده به عنوان یکی از اعضا کمیسیون امنیت ملی مجلس اعلام می کنم طبق اتفاقات رخ داده در ترکیه، اقلیم کردستان و تحرکات گروهک ها در استان عملکرد ایشان را در مدیریت بسیار خوب می دانم و مورد اقبال بودن ایشان از طرف همه طیف ها محرز می باشد. برزگر با تاکید بر حق ریش سفیدی و قبولی همه جناح ها در مورد سکان داری آقای سعادت، افزود: مدیریت ایشان باعث وحدت بیشتر در استان شده است و بدون شک در حال حاضر گزینه ای بهتر و اصلح تر از ایشان وجود ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر