English

شورای شهر ارومیه سیاست های جذب سرمایه‌گذاران خارجی را تدوین کرد

شورای شهر ارومیه سیاست های جذب سرمایه‌گذاران خارجی را تدوین کرد

میرعلی محمدی امروز امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری موج در ارومیه، با اشاره به چالش‌های شهرداری ها برای تامین درآمدهای پایدار شهری اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین چالش‌های شهرداریها در سطح کشور تامین درآمدهای مورد نیاز برای توسعه و مدیریت شهری است.

وی گفت: مدتها است که شوراهای اسلامی شهرها مکرر از برنامه‌ریزی برای تامین درآمدهای پایدار شهری بحثمی‌کنند و شورای اسلامی شهر ارومیه نیز به هنگام تدوین و تصویب بودجه پیشنهادی سالانه شهرداری ارومیه، همواره این موضع را در سولوحه دغدغه‌ها و فعالیت‌های خود قرار داده است.

عضو شورای شهر ارومیه بیان کرد: به اعتقاد اعضای شورای شهر ارومیه استفاده از روشهای اقتصادی نوین برای جذب سرمایه‌‌های سرگردان و کوچک شهروندان ارومیه‌ای می‌تواند راهکار مناسبی برای رسیدن به درآمدهای پایدار شهری باشد.

وی خاطرنشان کرد: امروزه یکی از روشهای مناسب برای برنامه‌ریزی روی درآمدهای پایدار شهرداریها ایجاد بسترسازی مناسب برای جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی است که در این باره نیز شورای اسلامی شهر ارومیه با سیاست‌گذاری خود به شهرداری ارومیه اجازه داده است معاونت جداگانه‌ای را به نام معاونت اقتصادی و سرمایه‌گذاری در چارت سازمانی شهرداری ارومیه پیش‌بینی کرده و مجوزهای لازم را از وزارت کشور در این باره اخذ کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر