English

محمد مهدی شهریاری:

آذربایجان غربی برای کمک به زلزله زدگان کرمانشاه آمادگی کامل دارد

استاندار آذربایجان غربی با صدور پیامی از آمادگی کامل این استان به ویژه دستگاه های امدادی، هلال احمر و مراکز درمانی برای کمک به زلزله زدگان استان کرمانشاه خبر داد.

آذربایجان غربی برای کمک به زلزله زدگان کرمانشاه آمادگی کامل دارد

به گزارش خبرگزاری موج، در پیامی که محمدمهدی شهریاری روز دوشنبه صادر کرده، آمده است: حادثه تلخ و مصیبت غمبار زمین لرزه شامگاه یکشنبه 21 آبان که به جان باختن شماری از هموطنان غیورمان در استان کرمانشاه منجر شد و مصدومان فراوان و خسارات مادی و معنوی بسیاری به بار آورد، مایه تاسف و تاثر فراوان شد.
استاندار آذربایجان غربی در ادامه این پیام با عرض تسلیت به مردم کرمانشاه به ویژه خانواده های مصیبت دیده و طلب آمرزش برای قربانیان و آرزوی شفای عاجل مجروحان و صبر و شکیبایی برای بازماندگان، به نمایندگی از مردم خونگرم و ایثارگر آذربایجان غربی، آورده است: دستگاه های امدادی، هلال احمر و مراکز درمانی خدمات رسان این استان برای کمک به مردم همیشه مقاوم و سربلند خطه کرمانشاه آمادگی کامل دارد.
شهریاری تاکید کرده است: رجاء واثق دارم مردم صبور و مقاوم آن دیار، در پرتو الطاف حق تعالی و با همت و نصرت آحاد هموطنان، خانه و کاشانه خود را به سرعت بازسازی می کنند تا سرزندگی دوباره به آن بخش قهرمان پرور از میهن اسلامی بازگردد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر