English

رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان غربی:

انهدام باند سارقان در ارومیه

رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان غربی از انهدام باند سه‌نفره سارقان و کشف اموال مسروقه به ارزش هشت میلیارد ریال در ارومیه خبر داد.

انهدام باند سارقان در ارومیه

به گزارش خبرگزاری موج سرهنگ «سامان غنی‌زاده» با اعلام این خبر گفت: در گزارش وقوع یک فقره سرقت از منزل در شهرستان ارومیه به مرکز فوریت‌های پلیسی ١١٠ با توجه به اهمیت موضوع، دستورات لازم برای بررسی و کشف این سرقت صادر شد و اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی مأموریت یافت موضوع را به طور ویژه پیگیری کند. 

وی با اشاره به اینکه با انجام اقدامات اطلاعاتی و تجزیه و تحلیل آثار به‌جامانده در صحنه، این فرضیه که سرقت توسط سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار صورت گرفته است، گفت: در استعلام‌ های صورت‌گرفته مشخص شد متهمان از سارقان حرفه‌ای هستند. 

غنی‌زاده تصریح کرد: مأموران پلیس آگاهی با همکاری اداره اطلاعات جنایی با مراجعه به آلبوم تصاویر سارقان سابقه‌دار و گشت‌زنی‌های نامحسوس براساس جغرافیای جرم و تمام مناطقی که احتمال حضور سارقان متصور بود، موفق شدند مخفیگاه متهمان را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات موفق سه سارق رادستگیر کنند.

 این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی‌های پلیسی به سرقت هشت تخته فرش دستباف و یک دستگاه سواری زانتیا اعتراف کردند، افزود: ارزش اموال مسروقه هشت‌ میلیارد ریال برآورد شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه