English

قائم مقام دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی:

۲۳۰ برنامه برای بزرگداشت هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر در آذربایجان غربی در نظر گرفته شده است

قائم مقام دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی گفت: بیش از 230 برنامه مختلف در راستای بزرگداشت هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر با شعار ' نهضت حسینی، امر به معروف و نهی از منکر و ارزش های انقلاب اسلامی' در 17 شهرستان این استان پیش بینی شده است.

230 برنامه برای بزرگداشت هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر در آذربایجان غربی در نظر گرفته شده است

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام علی قنبری در گفت و گو با خبرنگاران گفت: برگزاری گردهمایی طلایه داران اصناف، تجلیل از خانواده های آمران به معروف و ناهیان از منکر، بزرگداشت شهدای اصناف و حوزه و دانشگاه و برگزاری تجمع سراسری آمران به معروف و ناهیان از منکر در استان از جمله این برنامه هاست.
وی اضافه کرد: علاوه بر آن همزمان با هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر برگزاری آئین غبارروبی گلزار شهدا، همایش تجلیل از خادمان برجسته استان، اجرای زنگ امر به معروف و نهی از منکر در مدارس استان، حضور پیشکسوتان در مدارس و بازگویی خاطرات از دیگر برنامه های این هفته به شمار می رود.
وی ادامه داد: همگانی کردن امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، بهره گیری حداکثری از ظرفیت رسانه های استان، استفاده از توانمندی اساتید حوزه و دانشگاه و بهره گیری از ظرفیت سازمان ها از اهم اهداف برنامه های این هفته است.
قائم مقام دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی با اشاره به تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در 185 دستگاه اداری اظهار کرد: 72 شورا در دستگاه های دولتی، 14 شورا در دستگاه های نظامی و قضایی و 99 شورا در دستگاه های مردمی و اتحادیه ها و مساجد در استان در حال فعالیت هستند.
حجت الاسلام قنبری بیان کرد: یکهزار و 236 نفر عضو شوراهای امر به معروف و نهی از منکر حوزه های سازمانی و اداری استان هستند.
وی ادامه داد: همچنین سه هزار و 178 نفر در استان جزو طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر استان بوده که آموزش های مقدماتی را طی کرده اند و در اصناف، مسجد و محله خود به وظیفه شرعی و قانونی امر به معروف و نهی از منکر مشغول هستند.
برنامه های ویژه هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر همه ساله از اول محرم آغاز شده و به مدت یک هفته در سراسر کشور برگزار می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه