English

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو:

نیاز مبرم اهالی شهر ماکو به مرکز دیالیز و سی تی اسکن

جلسه شورای سلامت وامنیت غذایی منطقه آزاد تجاری_صنعتی ماکو در محل سالن اجتماعات سازمان منطقه آزاد ماکو برگزار شد.

نیاز مبرم اهالی شهر ماکو به مرکز دیالیز و سی تی اسکن

به گزارش خبرگزاری موج، مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو در این جلسه با اشاره به ضرورت ارتقاء سلامت جامعه و افزایش امنیت غذایی مردم و تشدید بازرسی و نظارت ها تاکید کرد. 

حسین فروزان در ادامه با اشاره به لزوم تاسیس بیمارستان جدید با امکانات تخصصی تر در منطقه آزاد ماکو افزود: اهالی شهر ماکو به مرکز دیالیز و سی تی اسکن نیاز مبرم دارند که باید این نیاز تحقق یابد.

وی تصریح کرد: همه مسئولین در تامین و حفظ سلامتِ روانی و جسمی جامعه دخیل هستند.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو با اشاره به کمکهای سازمان در جهت تامین امکانات و تجهیزات بهداشتی تصریح کرد: سلامت و بهداشت شهروندان برای مسئولان سازمان از اهمیت بالایی برخوردار بوده و برای بالا بردن شاخصهای سلامت و امنیت شهروندان در این سازمان تلاش مضاعف صورت می گیرد.

فروزان درادامه از مساعدت سازمان منطقه آزاد ماکو برای خرید دستگاه سی تی اسکن خبر داد و گفت: امسال برای حل مشکل سی تی اسکن بیمارستان فجر ماکو در بودجه این سازمان 20 میلیارد ریال مصوب شده است.

معاون توسعه منابع انسانی سازمان منطقه آزاد ماکو هم در این جلسه با اشاره به اجرای کند طرح تصفیه خانه فاضلاب ماکو گفت: برای اجرای این طرح لازم است هرچه سریعتر ردیف اعتباری آن با همکاری مسئولان در شورای برنامه ریزی تقویت شود.

ازهاری همچنین برشروع اجرای طرح جمع آوری شبکه فاضلاب در مساکن مهرشهرهای شوط و پلدشت تاکید کرد و افزود: یکی از شکایات ساکنین مساکن مهر، مشکل شبکه فاضلاب شهری میباشد.

سرپرست شبکه بهداشت ماکو نیز در این جلسه با اشاره به وضعیت آب آشامیدنی شهرستانهای منطقه آزاد ماکو افزود: تامین بهداشت منطقه یک اصل مهم میباشد که باید مسئولین ادارت با تامل و همکاری در حل مشکلاتی که سبب ساز به خطر افتادن سلامت مردم شهرستان ها میگردد تلاش کنند.

فرید میثمی در ادامه به کنترل شپش در مدارس دخترانه و پسرانه این شهرستان تاکید کرد. 

سرپرست شبکه بهداشت و درمان ماکو با اشاره به وضعیت نامناسب جمع آوری فاضلاب شهر ماکو بر رفع معضل فاضلاب  آپارتمانهای مسکن مهر این شهر تاکید کرد.

وی با اشاره به وضعیت سرویسهای بهداشتی بین راهی تاکید کرد و گفت: با همکاری مسئولین ادارات و منطقه آزاد ماکو سعی در بهداشتی سازی این محیط ها هستیم.

میثمی نامناسب بودن کشتارگاههای شهرهای منطقه؛ کمبود مربیان بهداشت در مدارس؛ قطعی آب شرب برخی روستاها و نامناسب بودن سرویسهای بهداشتی شهرهای منطقه را از مشکلات بهداشتی برشمرد و بر رفع آنها از سوی مسئولان مربوطه تاکید کرد .  

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه