English

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی:

دو کوهنورد گرفتار در ارتفاعات بز سینای ارومیه نجات پیدا کردند

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از امداد رسانی به دو نفر کوهنورد گرفتار در ارتفاعات بز سینای ارومیه خبر داد.

 دو کوهنورد گرفتار در ارتفاعات بز سینای ارومیه نجات پیدا کردند

به گزارش خبرگزاری موج، رضا مسافر اظهار کرد: حوالی ساعت 12:40 دقیقه جمعه در پی تماس با ندادی امداد 112 مبنی بر برابر درخواست کمک 2 نفر از کوهنوردان گرفتار در ارتفاعات بز سینا در شهرستان ارومیه، بلافاصله تیمهای پایگاه امداد و نجات کوهستان راژان ارومیه به همراه یک تیم پشتیبان به منطقه مرگور ارومیه- ارتفاعات بز سینا اعزام شدند.

مسافر افزود: پس از ورود تیم های تخصصی نجات در کوهستان به منطقه حادثه و ارزیابی صحنه و راه های نجات کوهنوردان حادثه دیده، نجاتگران با ایجاد کارگاه فنی فرود برای انتقال حادثه دیدگان در 2 مرحله از میان صخره های موجود در محل حادثه اقدام کردند.

وی تصریح کرد: سرانجام ژس از 9 ساعت عملیات سخت و نفسگیر حادثه دیدگان از محل حادثه رهاسازی و به محل امن منتقل شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی  خاطرنشان کرد: در این عملیات 2 تیم امداد و نجات کوهستان به استعداد 12 نفر عوامل امدادی با بهره گیری از سه ست کوهستان و سه دستگاه خودروی امداد حضور داشتتند . 

مسافر در پایان از مردم عزیز خواست تا درصورت مشاهده هرگونه حادثه از جمله جاده ای و کوهستانی و... در اسرع وقت با ندای امداد جمعیت هلال احمر به شماره 112 تماس حاصل کنند تا درسریع ترین زمان ممکن نسبت به امدادرسانی به حادثه دیدگاه اقدام گردد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه