English

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی:

راه اندازی نخستین کیوسک های فروش صنایع دستی آذربایجان غربی در ارومیه

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی از راه اندازی نخستین کیوسک های فروش صنایع دستی آذربایجان غربی در محوطه موزه مردم شناسی ارومیه خبر داد

راه اندازی نخستین کیوسک های فروش صنایع دستی آذربایجان غربی در ارومیه

به گزارش خبرگزاری موج، جلیل جباری افزود: راه اندازی کیوسک های موقت فروش صنایع دستی از سیاست های جدید سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برای عرضه و فروش مستقیم محصولات صنایع دستی در بین اقشار مختلف جامعه است و استان آذربایجان غربی دومین استان کشور به شمار می رود که این طرح را آغاز کرده است.
وی اضافه کرد: این کیوسک ها بازارچه و محل فروش موقت تولیدات صنایع دستی است که به شکل مستقیم از تولید کننده به خریدار عرضه می شود.
وی با اعلام اینکه این سیاست به توسعه صنایع دستی کمک می کند، افزود: این کیوسک ها با نرخ پایین به هنرمندان صنایع دستی اجاره داده شده و آنها از پرداخت مالیات و عوارض معاف می شوند.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی ادامه داد: این کیوسک ها به زودی با شرایط ویژه ای به تعدادی از هنرمندان صنایع دستی واگذار می شود که از جمله این شرایط، حضور فعال و همیشگی هنرمند در محل و تولید و عرضه محصولات بومی استان است.
جباری اظهار کرد: قصد داریم در مراحل بعدی، در دیگر نقاط استان ازجمله اماکن تاریخی و گردشگرپذیر استان این کیوسک ها را راه اندازی کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه