English

مدیرکل ارشاد آذربایجان غربی:

پانزدهمین نمایشگاه کتاب ارومیه با ۱۷۰ غرفه برپا شد

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: ۱۷۰ غرفه در پانزدهمین نمایشگاه کتاب ارومیه از بیست و هشتم شهریورماه تا سوم مهرماه برپا شد.

پانزدهمین نمایشگاه کتاب ارومیه با ۱۷۰ غرفه برپا شد

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدباقر کریمی امروز ظهر امروز در مراسم افتتاحیه پانزدهمین نمایشگاه کتاب ارومیه که در محل مجتمع فرهنگی هنری این شهر برگزار شد اظهار داشت: امسال در این مکان که متعلق به اداره کل فرهنگ و ارشاد آذربایجان غربی است نمایشگاه‌های متعددی برپا شده است.

وی افزود: پانزدهمین دوره نمایشگاه کتاب ارومیه از تاریخ بیست و هشتم شهریور تا سوم مهرماه در مجتمع فرهنگی هنری ارومیه در قالب 170 غرفه برگزار می‌شود و ناشرین در حوزه کتاب، نرم افزار و دیگر حوزه‌های مختلف همانند ستاد امر به معروف و نهی از منکر در نمایشگاه حضور دارند.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: موسسه نمایشگاهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و برخی دیگر از مؤسسات همانند بانک شهر در برگزاری نمایشگاه حامی ما هستند و در برنامه‌های نمایشگاهی در همه حال نهایت خود را به کار می‌گیرند و شهرداری ارومیه و اصحاب رسانه نیز در این میان نقش آفرینی می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: امسال در مجموع بیش از 370 ناشر در حوزه‌های مختلف و با حضور 400 مجموعه توسط خودشان یا نمایندگی‌های مختلف در نمایشگاه حضور دارند و برگزاری نمایشگاه دومی در یکی از شهرهای دیگر کشورمان سبب نصف شدن توان ناشران شده است.

کریمی یادآور شد: 37 هزار عنوان کتاب امسال در نمایشگاه عرضه می‌شود و حداقل 30 درصد تخفیف شامل فروش کتاب می‌شود و 10 درصد این میزان بر عهده ناشران کتاب‌ها، 10 درصد بر عهده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و 10 درصد بر عهده دستگاه‌های استانی از محل سازمان بودجه و برنامه ریزی است.

وی تصریح کرد: کتاب‌های مختلف در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، ورزشی، مذهبی، پزشکی و دیگر حوزه‌ها در دید عموم و خرید قرار گرفته است و این مهم اتفاق خوبی است که پیش از شروع سال تحصیلی 96 انجام گرفته است و دانشجویان می‌توانند کتاب‌های تخصصی را از نمایشگاه خریداری کنند.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی بیان کرد: علی رغم این که آذربایجان غربی استانی مرزی به شمار می‌رود ولی مسئولان و دست‌اندرکاران استانی و شهری در اقدامات و فعالیت‌های فرهنگی سخنی برای گفتن دارند که این مهم بسیار مسرت‌بخش است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه