English

رئیس مجلس شورای اسلامی ایران:

حجت الاسلام حسنی برای پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم راه انقلاب زحمت های زیادی متقبل شده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:حجت الاسلام حسنی برای پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم راه انقلاب به ویژه در سال های دفاع مقدس و پس از آن زحمت های زیادی را متقبل شده است.

حجت الاسلام حسنی برای پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم راه انقلاب زحمت های زیادی متقبل شده است.

به گزارش خبرگزاری موج، علی لاریجانی با همراهی استاندار آذربایجان غربی و جمعی از مسئولان استان در دیدار با امام جمعه سابق ارومیه اظهارداشت: این شخصیت بزرگوار برای پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم راه انقلاب به ویژه در سال های دفاع مقدس و پس از آن زحمت های زیادی را متقبل شده است.

وی با بیان اینکه روحیه مجاهدانه حجت الاسلام غلامرضا حسنی مثال زدنی و قابل تحسین است عنوان کرد: خدمات حجت الاسلام حسنی در پیروزی انقلاب اسلامی فراموش نشدنی است.

لاریجانی با ابراز ناراحتی از کسالت حجت الاسلام حسنی، در جریان روند درمان امام جمعه سابق ارومیه قرار گرفت و شفای عاجل نماینده سابق مقام معظم رهبری در آذربایجان غربی را از خداوند متعال مسئلت کرد.

گفتنی است: حجت الاسلام غلامرضا حسنی نماینده سابق مقام معظم رهبری در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه است که بر اثر کهولت سن و بیماری در سال ۱۳۹۲ از این سمت کناره گیری کرد.

این عالم نستوه از مخالفان سرسخت نظام شاهنشاهی پهلوی بود و از ۱۸ سالگی تا قبل و بعد از انقلاب و با اعتقاد مبارزه مسلحانه با رژیم پهلوی، همیشه اسلحه گرم به همراه داشت.

این روحانی شیعه طبق مدارک مرکز اسناد انقلاب اسلامی سه بار هدف ترور نافرجام قرار گرفته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه