English

رئیس مجلس شورای اسلامی ایران:

بهم زده شدن برجام به ضرر آمریکا

رئیس مجلس شورای اسلامی ایران گفت: بهم زده شدن برجام به ضرر آمریکا است

بهم زده شدن برجام به ضرر آمریکا

به گزارش خبرگزاری موج، علی لاریجانی در جلسه شورای اداری استان آذربایجان غربی اظهار داشت: سخنانی که در این جلسه در ارتباط با مسائل این منطقه ایراد می‌شود نشان دهنده دغدغه مسئولان است.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اما من از دید دیگری ارزیابی کلی از کشورمان بیان می‌کنم که در وضعیت استان‌ها نیز اثر می‌گذارد و استان‌های دیگر نیز همین دغدغه‌ها را دارند و نقطه قوت آذربایجان غربی تمرکز کردن شاخک مسئولان در مورد اقتصاد کشور است.

وی گفت: اگرچه مسائل دیگر مطرح شده موضوعات حاشیه‌ای نیستند اما در نگاه کلی ارزیابی من از کشور این است که در مسیری حرکت می‌کند که از هر نظری رفتار سنجیده‌ای دارد و این موضوع نقطه قوت جمهوری اسلامی است.

وی افزود: باید به وجه از موضوع ارزش داد و باید در مسائل اساسی موضوعات سنجیده در نظر گرفته می‌شود چراکه آورده خوبی برایمان است و در این میان برخی از کشورها که ظرفیتشان از ما کمتر نیست دچار آشفتکی هستند که خوشبختانه در بسیاری از امور این موضوع در کشورمان اصلا وجود ندارد.

لاریجانی گفت: در حوزه مسائل منطقه‌ای رفتار ایران اسلامی بسیار داهیانه است درحالیکه زمانی در منطقه تنها بودیم و در دفاع از برخی از کشورها و مبارزه با تروریسم تک بودیم اما امروز شرایط تغییر کرده است و تمامی کشورها راه درست را در مبارزه با تروریسم بیان می‌کنند گرچه ممکن چند کشور این موضوع را علنا قبول نکنند ولی اقداماتشان این موضوع را نشان می‌دهد چراکه تصمیم ایران برای مقابله با تروریست‌ها استقامت جبهه مقاومت را پایدارتر کرد.

وی با اشاره به تحولات اخیر درباره مسائل مرتبط با برجام اظهار داشت: تصمیم ایران اسلامی در مورد انرژی هسته‌ای نیز داهیانه است اگر چه عده‌ای به دنبال فرافکنی هستند ولی ایران اسلامی به خوبی پیش می‌رود و روشن است که دشمنان در همه حال به دنبال ضربه زدن هستند.

وی گفت: تصمیمی که اخیراً مجلس نمایندگان آمریکا گرفته که برجام را لغو کرده‌اند بنابراین نباید از روح برجام سخنی بگویند و باید بدانند اگر برجام بهم زده شود به ضرر خودشان است و اگر برجام برهم زده شود ایران قادر است بیش از زمان پیش بینی شده به حال نخست خود و حتی قدرتمند تر از قبل برمی‌گردد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه