English

شهردار ارومیه:

بیش از ۸هزار نفر میهمان در هفته قبل از جشنواره انگور در هتل های ارومیه اسکان یافتند

شهردار ارومیه در خصوص تاثیر برگزاری جشنواره انگور در ارومیه گفت: در چند روز برگزاری جشنواره ملی انگور در شهر ارومیه،تعداد 8 هزار و 200 نفر میهمان و گردشگر در هتل ها و مهمان سراهای ارومیه قبل از جشنواره انگور اسکان یافته اند.

بیش از 8هزار نفر میهمان در هفته قبل از جشنواره انگور در هتل های ارومیه اسکان یافتند

به گزارش خبرگزاری موج، محمدحضرت پور در  پنجمین جشنواره ملی انگور که در دهکده ساحلی چی چست ارومیه در حال برگزاری است با تقدیر از اعضای شورای اسلامی شهر برای انتخاب مجدد شهردار ارومیه به مدت چهار سال دیگر اظهار داشت: امید است که در زمان آینده، کارهای ناقص و نیمه تمام شهری به سرانجام رسیده و ارومیه به جایگاه واقعی خود که همانا نگین شهرهای ایران و تبدیل آن به یک شهر بین المللی استَ، برسد.

وی با اشاره به اجرای موسیقی آشیقی در جشنواره ملی انگور ارومیه  با تقدیر از آنها گفت: بی شک این نوع موسیقی که برگرفته از فرهنگ، ادبیات و موسیقی فولکور و کهن آذری است باید احیاء شود.

شهردار ارومیه با تاکید بر اینکه ایجاد شور و نشاط در بین مردم یکی از اهداف اصلی جشنواره انگور است تصریح کرد: از سوی دیگر کمک به معیشت مردم و اقتصاد شهر، از سایر اهداف برگزاری این جشنواره محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه دهکده گردشگری چی چست ارومیه در نوع خود در شمال غرب کشور بی نظیر بوده و هدف گذاری آن این است که در شعاع 250 کیلومتر به جذب گردشگر بپردازد افزود: بی شک این مجموع فخر استان آذربایجان غربی و شهر ارومیه بوده و در این رابطه در چند روز گذشته تعداد هشت هزار و 200 نفر مسافر از اقصی نقاط مختلف استان و کشور در هتل ها و مهمانسراهای شهر مستقر شده اند.

شهردار ارومیه پروژه های دهکده گردشگری چی چست را فضای مناسبی برای تفریح مدیریت شده نسل جوان توصیف کرد و تصریح کرد: جذابیت فضاهایی مثل چی چست جوانان را از تفریح های کاذبی مثل قلیان کشیدن و اعتیاد دور می کند و آنان را خانواده محور می کند.

حضرت پور گفت: بنابر گزارش پلیس راه و پلیس راهنمایی رانندگی استان، 40درصد از خودروهایی که جمعه و شنبه در ارومیه تردد داشتند، از شهرستان های دیگر بوده که این خود نشان دهنده رسیدن شهرداری ارومیه به اهداف خود که همان جذب گردشگر بوده، رسیده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه