English

دبیر پنجمین جشنواره انگور:

ایجاد غرفه های متعدد نمایشگاهی موجب رونق اقتصادی و توجه به مقوله اشتغالزایی می شود

ایجاد غرفه های متعدد نمایشگاهی درآمدزایی، رونق اقتصادی، اشتغال و توسعه صنعت انگور و معرفی آن به سرمایه گذاران می شود.

ایجاد غرفه های متعدد نمایشگاهی موجب رونق اقتصادی و توجه به مقوله اشتغالزایی می شود

به گزارش خبرگزاری موج، غرفه های نمایشگاهی پنجمین جشنواره انگور فضایی مناسب جهت به نمایش گذاردن توانمندی ها واحدهای تولیدی، خدماتی و کشاورزی  و توانمندی های  زنان خانه دار با به نمایش گذاشتن محصولات خانگی و صنایع دستی و به نوعی ارتباط زنده و تاثیر گذار با مصرف کننده وگردشگران جهت معرفی توانمندی های خود جهت تبلیغ و فروش محصولات است و حضور درچنین جشنواره هایی یکی از مهم ترین ابزارهای بازاریابی محصولات و نوعی خودارزیابی داشته های خود برای تبلیغ در بازارهای داخلی و خارجی، کاهش بیکاری و افزایش درآمدهای مردم و رونق اقتصادی نقش کلیدی است.

فروش و عرضه انگور در پنجمین جشنواره انگور نیز یک دستاورد مهم و بزرگ  جهت  معرفی انگور و شناساندن آن به گردشگران و تجار و  حرکت به سوی یک اقتصاد و رو به رشد، جهش صادراتی  و بازاریابی این محصول و توسعه آن نقش بسزایی دارد؛ اتفاق مهم که اینک در جریان است.

ناصر رکاب گفت: خودکفایی در برگزاری جشنواره انگور اولویت اصلی شهرداری ارومیه است.

دبیر پنجمین جشنواره انگور ادامه داد: جشنواره انگور امسال به مانند سال گذشته با ایجاد غرفه های متعدد نمایشگاهی باعث ایجاد درآمدزایی، رونق اقتصادی، اشتغال و توسعه صنعت انگور و معرفی آن به سرمایه گذاران می شود.

وی عنوان کرد: در جشنواره امسال، غرفه های متعددی در بخش های مختلف چون صنایع دستی، سوغات، تولیدات خانگی،  انگور و مشتقات آن،  مبلمان و دکوارسیون منزل و فرش دستباف خانگی   ایجاد  و به متقاضیان واگذار می شود.

گفتنی است؛  پنجمین جشنواره انگور و عرصه محصولات صنایع دستی، انگور و سایر اقلامات برای مصرف کنندگان با فعالیت غرفه های نمایشگاهی تا 24 شهریورماه در دهکده ساحلی چی چست  تدوام خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه