English

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی:

فاز اول موزه دفاع مقدس آذربایجان غربی در آبان ماه سال جاری به بهره برداری می رسد

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی از بهره برداری فاز اول موزه دفاع مقدس آذربایجان غربی، همزمان با برگزاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان در آبان ماه سال جاری خبر داد.

فاز اول موزه دفاع مقدس آذربایجان غربی در آبان ماه سال جاری به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرگزاری موج، سردار محسن تیموری در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس که با حضور مسئولان استانی در سالن شهید نیکخواه استانداری برگزار شد، راه اندازی موزه دفاع مقدس را یکی از مهم ترین اقدامات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان در سال جاری دانست و اظهار کرد: موزه دفاع مقدس یکی از پروژه های مهم در دست احداث بوده که حدود ۷۰ درصد آن به اتمام رسیده و از عمده توان این سازمان برای راه اندازی این موزه استفاده شده است که  فاز اول آن همزمان با کنگره ۱۲ شهید استان در آبان ماه سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

وی در خصوص اقدامات انجام شده در این سازمان طی سال جاری خاطر نشان کرد: تاسیس یادمان های سرزمینی سه شهید، تمرچین، بروجردی و امینی تا پایان سال، تدوین کتاب نقش شهرستان ها در دفاع مقدس با همکاری ۵ سازمان ذی ربط از عمده اقدامات صورت گرفته در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی است.

سردار تیموری در ادامه به تشریح فعالیت های این اداره در هفته دفاع مقدس پرداخت و تصریح کرد: رویکرد اصلی این برنامه ها بر اساس اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و همچنین شعار من انقلابی ام مقام معظم رهبری بوده است که در این راستا اقدامات بسیاری از جمله تبیین نقش مردم در استکبار با بهره گیری از ظرفیت مساجد و همچنین ایجاد انسجام در برنامه های فرهنگی انجام خواهد شد.

همچنین سرهنگ جلیل وحیدی، معاون هماهنگی سپاه شهدا نیز در ادامه این جلسه گفت: سرکشی به خانواده شهدا، اجرای جُنگ مقاومت و راویان و زنگ مقاومت در مدارس، اعزام ۳۷ اکیپ پزشکی و درمانی به مناطق ، درمان رایگان در مراکز علوم پزشکی و بهداری ، ایستگاههای صلواتی ، مراسم غبار‌روبی مزار شهدا ، تجلیل از پیشکسوتان ،برگزاری مسابقات در ۶ رشته ، بخشی از برنامه ‌های هفته دفاع مقدس به همت سپاه شهدای استان خواهد بود.

وی افزود: همچنین برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح در ۶ شهر ارومیه ، خوی ، سلماس ،مهاباد ، پیرانشهر ،نقده از دیگر برنامه های این ارگان بوده که در دیگر شهرها که رژه ای برگزار نمی شود  برنامه هایی بصورت صبحگاه مشترک اجرا می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه