English

مدیرعامل انجمن خیریه حمایت ازبیماران کبدی ارومیه خبر داد

تحت پوشش۹۰۰ نفر در انجمن خیریه بیماران کبدی ارومیه

مدیرعامل انجمن خیریه حمایت ازبیماران کبدی شهرستان ارومیه از تحت پوشش بودن بالغ بر 900 نفر در انجمن خیریه حمایت از بیماران کبدی ارومیه خبر داد.

تحت پوشش۹۰۰ نفر در انجمن خیریه بیماران کبدی ارومیه

به گزارش خبرگزاری موج، فیروز رئوف از تیر ماه سال 94 تا کنون  بالغ بر 900 نفر تحت پوشش این انجمن قرار گرفته اند اظهار کرد: این انجمن به منظور حمایت بیماران کبدی و نیازمند تحت پوشش تاسیس شده که به منظور تامین نیاز های درمانی به صورت کمک های نقدی و غیر نقدی فعالیت می کند.

وی افزود: ویزیت پزشکان متخصص کبد و خدمات آزمایشگاهی و سونوگرافی برای بیماران تحت پوشش این انجمن کاملا رایگان بوده و خریدگیاهان دارویی برای بیماران تحت پوشش نیز نصف قیمت  وخدمات دندان پزشکی با 30 درصدتخفیف است.

مدیرعامل انجمن خیریه حمایت ازبیماران کبدی ارومیه ادامه داد: در خصوص بیماران که تحت پوشش این انجمن قرار دارندکه انواع بیماران کبدی همچون سرطان کبد، انواع هپاتیت ها، هموکروماتوز، سیروز، انسداد مجرای صفراوی، بیماری کیستیک کبد، سنگ کیسه صفرا، هپاتیت نوزادان و کبد چرب تحت پوشش این انجمن قرار دارند.

وی در خصوص سایر کمک هایی این انجمن به بیماران تصریح کرد: این انجمن با تهیه جهیزیه و لوازم منزل و لباس، برگزاری اردو های تفریحی، دیدار با خانواده بیماران در جهت آشنایی خانواده بیماران بااین بیماری ها، معرفی بیماران به نهاد های بیمه گر و معرفی بیماران به پزشکان متخصص به بیماران نیازمند تا حد امکان خدمات دهی می کند.

رئوف در خصوص تامین نیاز های مادی این انجمن خاطر نشان کرد: این انجمن با برگزاری جشن های گلریزان و صندوق های اخذ کمک های نقدی ،فروش قبض های به نام انجمن خیریه حمایت از بیماران کبدی نیازهای مادی خود را تامین می کند ولی برای خدمات دهی بهتر نیازمند کمک های بیشتر خیرین است.

مدیرعامل انجمن خیریه حمایت ازبیماران کبدی شهرستان ارومیه  ادامه داد: خیرین که تمایل دارند از راه های دیگر به این انجمن کمک کنند با مرجعه به وب سایت  urmia-lci.ir مراجعه یا کمک های خود به شماره حساب 0108249727008  واریز و یا می توانند به محل انجمن واقع در خیابان مفتح روبه روی بیمه ی نیرو های مسلح نبش کوی 20 پلاک 114 مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه