English

شهردار ارومیه:

از مهمترین اهداف جشنواره انگور ایجاد شورو نشاط اجتماعی و رونق اقتصاد شهری است

شهردار ارومیه گفت: امسال سعی شده است جشنواره با طرح و برنامه ای متفاوت اجرا شود.

از مهمترین اهداف جشنواره انگور ایجاد شورو نشاط اجتماعی  و رونق اقتصاد شهری است

به گزارش خبرگزاری موج، محمدحضرت پور، ایجاد نشاط اجتماعی در آستانه عید غدیر خم را یکی از اهداف اصلی جشنواره برشمرد و افزود: شور و نشاط اجتماعی تاثیر زیادی در جذب نگاه نوجوان و جوانان ایران زمین به برنامه های درون مرزی و دوری از برنامه های برون مرزی دارد.

شهردار ارومیه در ادامه آشنا نمودن نسل جوان با آداب و سنن ایرانی و آذربایجانی، ایجاد ارتباط بین نسلی و اثرهای فرهنگی فاخر و نیز بزرگداشت فرهنگ ایثار و شهادت و خانوده های شهدا را از دیگر اهداف جشنواره بیان کرد.

وی با اشاره به اینکه به اینکه باید در اجرای جشنواره ها در ارومیه نگاه به رونق اقتصاد شهری داشت، تصریح کرد: تا زمانی که جشنواره های انگور و جشنواره های مشابه نتوانند ارتباط با بخش اقتصادی پیدا کنند و اشتغال ایجاد نکنند، به مرور زمان ارزش خود را از دست می دهند.

حضرت پور در ادامه تاثیر جشنواره های سال های گذشته را بنابر بر آمار اعلام شده، مثبت عنوان کرد و ادامه داد: در بحث اشتغال زایی، جشنواره امثال به طور مستقیم برای 500 نفر شغل ایحاد کرده است.

وی در خصوص انواع برنامه های فرهنگی جشنواره اظهار داشت:  در اجرای برنامه های به قشرهای مختلف جامعه توجه شده است تا رضایت آنها جلب شود.

گفتی است مراسم افتتاحیه جشنواره انگور امروز ساعت 17:30 در دهکده گردشگری چی چست برگزار می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه