English

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان غربی:

افزایش رفاه اجتماعی جامعه در سایه مشارکت زنان در بازار کار

اگر هم افزایی بین دستگاهی صورت گیرد، می توان بانوان کارآفرین و سرمایه گذار را در مسیرهای مورد نظر و شایسته هدایت کرد.

افزایش رفاه اجتماعی جامعه در سایه مشارکت زنان در بازار کار

به گزارش خبرگزاری موج، شهلا تاجفر گفت: تلاش در جهت برداشتن و رفع موانع کارآفرینی به ویژه حمایت از زنان سرپرست خانوار از رسالت های اداره کل بوده و در این زمینه با تمام توان گام بر می دارد.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان غربی ادامه داد: در جامعه ای که مشارکت زنان در زمینه اشتغال و فعالیت های اقتصادی بیشتر باشد، رفاه اجتماعی نیز بیشتر خواهد بود، زیرا مشارکت زنان در بازار کار، موجب افزایش سطح تولید، افزایش درآمد سرانه و در نتیجه سبب افزایش رفاه اجتماعی کل جامعه می شود.

وی افزود: در راستای حمایت از کار خیر این زوج جوان، شرکت گاز برای گاز‌رسانی و سازمان زیباسازی شهرداری ارومیه برای گل‌کاری و گسترش فضای سبز آن قول مساعد دادند.

باغ رستوران آریانا در انتهای کمربندی خاتم‌الانبیاء پشت اداره منابع طبیعی نرسیده به جاده سرو خیابان لطفی پایین‌تر از خدمات موتوری شهرداری واقع شده است.

باغ رستوران آریانا با هدف ایجاد اشتغال برای بانوان سرپرست خانوار، معتادان بهبود یافته، کارتن خواب‌ها آغاز به کار نموده و در آن باغ انواع غذاها، محصولات و ترشیجات خانگی دستپخت بانوان سرپرست خانوار عرضه می‌شود.

همچنین غذاهایی که در این مکان ارائه می شود به صورت ارگانیک تهیه و به صورت طبیعی و سنتی به خانواده ارائه خدمات داده می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه