English

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی:

۱۱۸ واحد مسکن مهر در شهرستان مهاباد افتتاح شد

پروژه های مسکن مهر شهرستان مهاباد با پیشرفت اجرایی 72 درصدی احداث می شود و تاکنون دو هزار و 849 واحد افتتاح شده است.

118 واحد مسکن مهر در شهرستان مهاباد افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری موج، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: یک هزار واحد مسکن مهر در آذربایجان غربی در هفته دولت افتتاح می شود که 118 واحد از آن در شهرستان مهاباد به بهره برداری می رسد.

ابراهیم مبارک قدم از پیشرفت  72 درصدی پروژه های مسکن مهر شهرستان مهاباد خبر داد و افزود: طرح مسکن مهر شهرستان مهاباد جزء طرح های مشکل دار پرونده مسکن مهر استان بود که با تشکیل جلسات متعدد چاره اندیشی در حال حاضر  روند اجرای این طرح با سرعت رو به اتمام است.

وی ادامه داد: از مجموع شش هزار و 612 واحد در شهرستان مهاباد در قالب تعاونی، خودمالک و گروهی دو هزار و 849 واحد افتتاح شده است.

مبارک قدم در خصوص حوزه ساخت و توسعه راههای این شهرستان اظهار کرد: مجموع طول راههای اصلی شهرستان مهاباد 215 کیلومتر ؛ شامل پنج کیلومتر بزرگراه، 65 کیلومتر راه اصلی و 145 کیلومتر راه فرعی است.

وی با اشاره به شاخص 84 درصدی برخورداری شهرستان مهاباد از راه آسفالته گفت: تاکنون از مجموع 598 کیلومتر راه روستایی شهرستان مهاباد نزدیک به 311 کیلومتر  احداث و آسفالت شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی و نماینده مردم شهرستان مهاباد در مجلس شورای اسلامی از جاده های اصلی، راههای روستایی بخش خلیفان شامل روستاهای اوزون تاش و قالوی زندان، پروژه های مسکن مهر سایت سیدآباد بازدید کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه