English

امام جمعه خوی:

دادستان جدید خوی معرفی شد

دادستان جدید شهرستان خوی معرفی شد.

دادستان جدید خوی معرفی شد

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام سید رضی شکوری امام جمعه خوی در جلسه تودیع و معارفه دادستان عمومی و انقلاب خوی گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون درقوه قضاییه نظام جمهوری اسلامی تحولات مهمی پیدا کرده است واین تحولات در دوران مدیریت حضرات آیات شاهرودی و لاریجانی است.

امام جمعه خوی افزود: راه اندازی شورا‌های حل اختلاف، اصلاح سیاست کیفری، ایجاد دفاتر پیشگیری، ارتقاء سطح اطلاع رسانی و پاسخگویی، توسعه فرهنگ وکالت، استفاده از فن آوری‌های مدرن، راه اندازی خدمات الکترونیکی قضایی، پافشاری بر استقلال قوه، برخورد قاطع با متخلفین داخل قوه، راه اندازی پرتال جامع اطلاع رسانی و مقاومت در برابر هجمه‌ها و فشار‌های داخلی و خارجی از جمله مهمترین تحولات در دوران مدیرت حضرات آیات شاهرودی و لاریجانی است.

حجت الاسلام شکوری دربخشی از سخنان خود به مطالبات رهبری از قوه قضاییه اشاره کرد واظهارداشت: مقام معظم رهبری در طول سال‌های گذشته به ویژه در ملاقات اخیر با مسئولان قوه قضاییه موضوعات مهمی را مطرح فرمودندو مطالباتی داشتند که این مطالبات مردم نیز می‌باشند.

وی ادامه داد:نقش آفرینی در موضوع آسیب‌های اجتماعی از وظایف قوه قضاییه، افزایش بازرسی‌ها واصلاح قوه قضاییه از درون، لازمه پیشرفت در دستگاه قضایی و ایجاد طلقی عمومی از قوه قضاییه به عنوان مجموعه نجات بخش، امیدبخش و آرامش بخش، برخورد و مجازات متخلفان و تشـویق قـضات عادل و درستکار که مکمل تنبیه متخلفان است، صددرصد انقلابی بودن قوه قضاییه و انقلابی عمل کردن، جلب رضایت مردم، برخورد قاطع با مفسدین داخل قوه‌قضاییه و ضرورت اطلاع‌رسانی آن از جمله مطالبات رهبری از قوه قضاییه بودند.

گفتنی است در پایان این مراسم حسین مجیدی به عنوان دادستان جدید شهرستان خوی معرفی و از زحمات حجت الاسلام علیزاده دادستان قبلی تجلیل شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه