English

فرماندار نقده:

پروژه عمرانی نقده در هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی می شود

فرماندار نقده از افتتاح و کلنگ زنی 29 طرح و پروژه عمرانی در سطح شهرستان نقده و در هفته دولت خبر داد.

پروژه عمرانی نقده در هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی می شود

به گزارش خبرگزاری موج، مرتضی فرامرزی گفت: در هفته دولت سال جاری 29 طرح و پروژه عمرانی و با اعتبار 55 میلیارد تومان در سطح شهرستان نقده افتتاح و کلنگ زنی  می شود.

وی در خصوص طرح های و پروژه های که در هفته دولت افتتاح خواهند شد بیان کرد: دستگاه سی تی اسکن با اعتبار 2 میلیارد تومان، رادیولوژی دیجیتال با اعتبار 600 میلیون تومان، گاز رسانی به دو روستا با اعتبار 730 میلیون تومان و طرح های عمرانی شهرداری با اعتبار 1 میلیارد تومان در هفته دولت سال جاری به بهربرداری می رسند.

فرامزی افزود: گلخانه هیدروپونیک با اعتبار 500 میلیون تومان، تولیدی آجر با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد تومان، تالار پذیرایی با اعتبار 2 میلیارد و پانصد میلیون از جمله پروژه های تولیدی صنعتی و خدماتی هستندکه  هفته دولت در نقده افتتاح می شوند.

وی در خصوص سایر پروژه های که در هفته دولت افتتاح خواهند شده خاطر نشان کرد: احداث نیروگاه خورشیدی با اعتبار 30 میلیارد تومان و احداث گلخانه با اعتبار 5 میلیارد تومان بخشی از پروژهای هستند که در هفته دولت آماده کلنگ زنی می باشند.

فرماندار نقده  تصریح کرد: بهره برداری و کلنگ زنی از طرح های صنعتی و تولیدی در شهرستان گامی موثر در رشد و توسعه همه جانبه شهرستان بوده و غبار محرومیت از منطقه زدوده می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه