English

بیانات مقام معظم رهبری باید سرلوحه برنامه های مدیران قرار گیرد

معاون استاندار و دبیر شورای اداری استان آذربایجان غربی گفت: نکات مهم هفت گانه ای که رهبر معظم انقلاب در آن دیدار عنوان نمودند به عنوان سرلوحه و باید و نباید های اقدامات مدیران دستگاههای اجرایی قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری موج از استان آذربایجان غربی، صفرزاده در جلسه شورای اداری استان که به جلسه ویژه جشنواره شهید رجایی اختصاص یافت به اقدامات انجام شده در هفته دولت اشاره کرد و گفت: همزمان با گرامیداشت هفته دولت، گزارشی از اقدامات یک ساله توسط معاونین و فرمانداران و مدیران اجرایی به همت صدا و سیمای مرکز استان به مردم ارائه شد و مردم در جریان خدمات اقدامات، عملکرد و برنامه های دولت قرار گرفتند.

نادر صفرزاده به فرمایشات و دیدگاههای مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای دولت اشاره نمود و افزود: نکات مهم هفت گانه ای که رهبر معظم انقلاب در آن دیدار عنوان نمودند به عنوان سرلوحه و باید و نباید های اقدامات مدیران دستگاههای اجرایی قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع همچنین در ادامه با اشاره به جشنواره شهید رجایی از مدیرانی که موفق به کسب رتبه در سطح ملی شده اند خواست تا به دبیرخانه جشنواره اعلام نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه