English

ارزیابی دستگاه های اجرایی بر اساس مستندات ارائه شده صورت گرفت

رئیس سازمان برنامه و بودجه آذربایجان غربی گفت: ارزیابی و امتیازدهی دستگاه های اجرایی استان برای معرفی رتبه های برتر، بر اساس مستندات ارائه شده توسط خود آن دستگاه صورت گرفته است.

ارزیابی دستگاه های اجرایی بر اساس مستندات ارائه شده صورت گرفت

به گزارش خبرگزاری موج از استان آذربایجان غربی، ناصر حضرتی در جشنواره شهید رجایی که همزمان با شورای اداری استان با حضور استاندار و معاونان وی، فرمانداران و رؤسای دستگاه های اجرایی استان در سالن شهید عطایی استانداری برگزار شد، با بیان این مطلب افزود: ۲۶۴ نفر از کارشناسان و مدیران دستگاه ها با بیش از ۵ هزار نفر ساعت کار مسئولیت ارزیابی عملکرد سال ۹۴ را در حیطه های عمومی و تخصصی هر دستگاه اجرایی بر عهده داشتند.

وی ادامه داد: موفقیت دستگاه ها در انجام پروژه های محوله، شاخص های نیروی انسانی، میزان پاسخگویی به شکایات ثبت شده در سامانه های مربوطه، کسب مقام های مختلف ملی در سطح دستگاهی و… از معیارهای امتیازدهی در این جشنواره هستند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان در ارتباط با نحوه ارزیابی عملکرد دستگاه ها، اظهار کرد: کار ارزیابی دستگاههای استان در چند مرحله و از بهمن سال ۹۴ آغاز شد.

حضرتی با بیان اینکه مجموعه فعالیت ها در راستای بهبود شرایط خدمت رسانی و افزایش رضایتمندی مردم از دستگاه های اجرایی بوده است، اظهار کرد: براساس مواد ۸۱ و ۸۲ قانون مدیریت خدمات کشوری، ارزیابی دستگاه های اجرایی از وظایف سازمان مدیریت و برنامه ریزی بود که رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور بعد از تفکیک سازمان، این وظیفه را در سال جاری بر عهده سازمان برنامه و بودجه استان ها گذاشت.

این مقام مسوول ضمن تقدیر از همه دستگاه های اجرایی، به اختلاف ناچیز امتیازهای ثبت شده توسط این دستگاه ها اشاره و اظهار کرد: بعد از طی مراحل سه گانه و رفع شکایات مطرح شده دستگاه ها در اطلاعات ثبت شده در سامانه، نتایج احصا شد.

وی افزود: گزارش ارزیابی های انجام گرفته، در جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت استان به ریاست استاندار محترم ارائه و در نهایت مورد تصویب این شورا و ستاد اجرایی جشنواره شهید رجایی قرار گرفت.

حضرتی همچنین از دستگاه های استانی که حائز رتبه های برتر کشوری شده اند نیز خواست، گزارشات مربوطه در این زمینه را به سازمان برنامه و بودجه استان ارائه کنند تا در جلسات آتی شورای اداری نیز از این دستگاه ها تجلیل شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه