به گزارش خبرگزاری موج، فرماندار چالدران در این بازدید اظهار داشت: مقام معظم رهبری تاکید فراوانی بر تلاش و حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی راکد و نیمه‌فعال برای وارد شدن به چرخه فعالیت داشته که در راستای تحقق فرمایشات معظم‌له و همسو با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی باید در این زمینه مسئولان و متولیان امر پای کار آمده و اقدامات شایسته ای انجام دهند.

حسین زاده افزود: دولت تدبیر و امید درصدد است با راهکارهایی امکان پذیر در راستای تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی از واحدهای تولیدی حمایت کند تا کارشان متوقف نشود.

وی اظهار داشت: حمایت از بخش های تولیدی به ویژه دامی و کشاورزی و صنایع تبدیلی آنها در چالدران از برنامه های اصلی مدیریت کلان شهرستان است.

فرماندار چالدران افزود: در بخش کشاورزی و دامداری و صنایع تبدیلی آنها ارائه تسهیلات لازم و ترغیب کشاورزان به ویژه جوانان در دامداری و کشاورزی باید بیش از گذشته صورت گیرد.

وی همچنین با اشاره به پتانسیل و ظرفیتهای فراوان شهرستان در حوزه تولیدات دامی و کشاورزی گفت: چالدران به عنوان قطب کشاورزی و دامپروری استان محسوب می شود و صنایع تبدیلی آنها باید در خود شهرستان ایجاد شود تا بتوانیم اشتغال پایدار را فراهم سازیم.