English

برای حفظ و صیانت از ارزش های دفاع مقدس خاطرات زنان و مادران ایثارگر جمع آوری و ثبت می شود

مدیرکل زنان و خانواده استانداری گفت: برای حفظ و صیانت از ارزش های دفاع مقدس کمیته دائمی پژوهش تشکیل و خاطرات زنان و مادران ایثارگر جمع آوری و ثبت می شود.

برای حفظ و صیانت از ارزش های دفاع مقدس خاطرات زنان و مادران ایثارگر جمع آوری و ثبت می شود

به گزارش خیرگزاری موج استان آذربایجان غربی، خانم تاجفر در جلسه کمیته زنان ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس که امروز در استانداری برگزار شد، به برنامه های کمیته بانوان بزرگداشت سی و ششمین سالروز دفاع مقدس اشاره نمود وگفت: ایثار و سلحشوری های دوران هشت سال دفاع مقدس بخصوص نقش زنان، صبر، فداکاری و پشتیبانی های آنان در آن دوران و پس از آن ماندگار است و هیچ ملتی برای حفظ و صیانت از هویت و شرف خود این رشادت ها را فراموش نمی کند.

وی افزود: هشت سال دفاع مقدس یادآور استقامت، ایثار و پایمردی نسلی است که در سایه ایمان به خدا از خاک میهن اسلامی دفاع و حماسه‌های بی‌بدیل خلق کردند.

مدیرکل زنان و خانواده استانداری از تشکیل کمیته دائمی پژوهشی ثبت آثار و خاطرات زنان و مادران در دوران دفاع مقدس خبر داد و افزود: با همکاری و مشارکت دستگاههای متولی و دانشگاهیان خاطرات زنان ایثارگر و مادران در دوران دفاع مقدس جمع آوری و جمع بندی و در نهایت با ادبیات خوب و مناسب تدوین می شود تا قدمی در راستای ارتقای جایگاه یا توان و شناسایی ارزشهای دفاع مقدس برداشته شود.

خانم تاجفر رویکرد برنامه های هفته دفاع مقدس را مبتنی بر شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل و شعار محوری «ما آماده ایم» و با عنایت ویژه به وحدت و همبستگی ملی در جهت مقابله با ترفندهای دشمن در حوزه فرهنگی، سیاسی و اقتصادی عنوان کرد و اظهار داشت: همزمان با بزرگداشت هفته دفاع مقدس برنامه های متنوع به همراه بازخوانی عملیات های مهم دفاع مقدس در قالب های فرهنگی، هنری و ورزشی در استان اجرا شود.

مدیرکل زنان و خانواده استانداری همچنین نقش رسانه ها در حفظ، گسترش و نشر ارزشهای دفاع مقدس و بیان خاطرات را مهم و تاثیرگذار دانست و گفت: برای حفظ ارزشها و ترویج فرهنگ ایثارگری ها باید از تمام ظرفیت‌ها استفاده کرد، مطبوعات و رسانه‌ها نیز در این حوزه باید بصورت خلاقانه اقدام به الگوسازی، اندیشه پروری و فرهنگ‌سازی کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه