English

همزمان با بزرگداشت هفته دولت ۲۰ طرح در شهرستان نقده افتتاح و یا کلنگ زنی می شود

فرماندار شهرستان نقده گفت: همزمان با بزرگداشت هفته دولت ۲۰ طرح در شهرستان نقده افتتاح و یا کلنگ زنی می شود.

همزمان با بزرگداشت هفته دولت ۲۰ طرح در شهرستان نقده افتتاح و یا کلنگ زنی می شود

به گزارش خبرگزاری موج استان آذربایجان غربی، فرامرزی در جلسه شورای اداری این شهرستان از برنامه های هفته دولت خبر داد و گفت: همزمان با بزرگداشت هفته دولت ۲۰ طرح در شهرستان نقده با اعتبار ۶۸ میلیارد تومان آماده افتتاح و کلنگ زنی شده است.

فرماندار نقده افزود: همزمان با هفته دولت بهره برداری از ۶ طرح عمرانی با اعتبار ۳۱ میلیارد تومان آغاز می شود.

وی از کلنگ زنی ۲ طرح با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان خبر داد و گفت: همزمان با این هفته ۱۲ طرح خدماتی، صنعتی و کشاورزی با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان جمعا ۶۸ میلیارد تومان از محل ماده ۱۸۰ و ۲ درصد نفت و گاز برای افتتاح می شود.

وی به طرح های شاخص افتتاحی اشاره نمود و اظهار داشت: تصفیه خانه مدرن فاضلاب نقده با استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان که از سال ۷۴ مراحل عملیاتی آن شروع شده بود و بیش از ۴۲ درصد اعتبار آن در زمان دولت تدبیر و امید تامین شده است همزمان با هفته دولت سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

فرامرزی با اشاره به توجه ویژه دولت تدبیر و امید به دریاچه ارومیه گفت: دولت خدمتگزار با تمام توان در خصوص احیای دریاچه ارومیه تلاش می کند بطوری که از ۱۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده برای تونل انتقال آب به دریاچه ارومیه تاکنوم ۴۰۰ میلیارد تومان اختصاص یافته است که نشان از توجه ویژه و اهتمام دولت محترم به این پروژه عظیم و ملی است

فرماندار شهرستان گفت: شهیدان رجایی و باهنر اسوه علو و تقوا هستند و در مدت زمان عمر کوتاه دولت خود توانستند زمینه های ترقی نظام جمهوری اسلامی را به اوج برسانند و امروز آن عزیزان برای ما الگو هستند و ما باید سعی کنیم تداوم دهنده راهشان باشیم.

فرامرزی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری افزود: طبق بیانات مقام معظم رهبری مسئولین امر باید عملکرد خود را صادقانه و شفاف به اطلاع مردم برسانند و زمینه نشاط و امیدواری مردم را فراهم آورند.

وی با اشاره به محدودیت های بودجه در سالهای اخیر گفت: هدف و برنامه اصلی دولت تدبیر و امید خدمت رسانی حداکثری به مردم با اتخاذ تدابیر هوشمندانه است و مسوولین شهرستان در سال گذشته با خلاقیت و مدیریت خوب توانستند با وجود محدودیت ها عملکرد قابل قبول از خود به نماش گذارند.

وی در ادامه گفت: سرشماری نفوس و مسکن در مهر ماه سال جاری آغاز خواهد شد و با توجه به اینکه هر گونه برنامه ریزی علمی و کارشناسی نیاز به اطلاعات دقیق دارد می طلبد از مسوولین ادارات شهرستان خواست در این خصوص همکاری لازمه را داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه