English

نمایشگاه سراسری کتاب در ارومیه برگزار می شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی از برگزاری نمایشگاه سراسری کتاب به میزبانی ارومیه طی سالجاری خبر داد.

نمایشگاه سراسری کتاب در ارومیه برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام محمدباقر کریمی ظهر سه شنبه در جلسه کمیته فرهنگی و هنری دفاع مقدس با بیان اینکه امسال ارومیه میزبان نمایشگاه سراسری کتاب ارومیه است، افزود: در حاشیه برپایی نمایشگاه کتاب در ارومیه سه کتاب مورد نقد قرار گرفته و از دو کتاب جدید در حوزه دفاع مقدس نیز رونمایی می‌شود.

وی با برنامه های کمیته فرهنگی و هنری بزرگداشت هفته دفاع مقدس در استان اشاره کرد و اظهار داشت: برگزاری تئاتر دفاع مقدس در سراسر استان، برگزاری جشنواره فیلم مقاومت، راه‌اندازی کتابخانه تخصصی دفاع مقدس، برگزاری محفل ادبی گل مریم و عصر شعر ویژه اقلیت‌های دینی استان در زمینه دفاع مقدس از سایر برنامه‌های کمیته فرهنگی و هنری دفاع مقدس در آذربایجان‌غربی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی لزوم احداثشهرک سینمایی ویژه دفاع مقدس در استان را مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد: موضوعات مرتبط با دفاع مقدس مستلزم توجه در طول سال است.

وی با بیان اینکه موضوعات مطرح شده برنامه‌های کمیته برای تحویل به شورا است، افزود: برپایی نمایشگاه تخصصی کتاب در حوزه دفاع مقدس می‌تواند گامی مثبت در این زمینه گرامیداشت هفته دفاع مقدس باشد و ارومیه نیز توانایی برگزاری این نمایشگاه در تراز ملی را دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی از اجرای برنامه‌های مختلف هفته گرامی داشت دفاع مقدس در سراسر کشور خبر داد تصریح کرد: در این زمینه ۱۲ کانون فرهنگی و هنری مساجد در سطح استان، برگزاری مسابقات تیر اندازی از سوی ورزش و جوانان و نیز برگزاری نمایشگاه‌ها و محافل ادبی در این حوزه از برنامه‌های اجرایی در استان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه