English

خاطرات بانوان آذربایجان غربی در دفاع مقدس جمع آوری می شود

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان غربی گفت: خاطرات بانوان استان به عنوان یکی از اقشار فعال در آن دوران، به صورت گسترده جمع آوری و منتشر می شود.

خاطرات بانوان آذربایجان غربی در دفاع مقدس جمع آوری می شود

به گزارش خبرگزاری موج، شهلا تاجفر در جلسه کمیته زنان ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس آذربایجان غربی افزود: در این راستا می توان از ظرفیت پژوهشگران، محقق ها و خبرنگاران استفاده کرد.

وی اضافه کرد: یکی از مهمترین کارها در این راستا، آموزش دادن پژوهشگران و جوانان علاقه مند برای فعالیت در این عرصه با استفاده از توان نهادهایی نظیر فرهنگسرای جوان ارومیه است.

وی اظهار کرد: انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل جدید و جوان و تربیت پرسشگران جوان از جمله اهداف این پروژه است که می تواند برای آینده استان نیز بسیار موثر باشد.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان غربی ادامه داد: در نظر داریم در همه شهرستان های استان، این تحقیق انجام شود چرا که این استان یکی از استان های درگیر در دوران دفاع مقدس بود ولی این فعالیت، آن چنان که باید در اختیار نسل جوان قرار نگرفته است.

تاجفر همچنین با اشاره به لزوم استفاده بهینه از فرصت هفته دفاع مقدس برای آشنا کردن بیش از پیش جوانان با فرهنگ آن دوران گفت: امیدواریم در سال جاری نیز نهادهای فعال در این بخش، برنامه های قابل توجه و تاثیرگذاری را در این خصوص برنامه ریزی و اجرا کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه