English

تخصیص وام به کشاورزان برای خرید تراکتور سنگین

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی از تخصیص وام به کشاورزان متقاضی تراکتور سنگین خبر داد.

تخصیص وام به کشاورزان برای خرید تراکتور سنگین

به گزارش خبرگزاری موجبه نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی، کریم مهری در حاشیه مراسم تحویل دومین محموله تراکتورهای سنگین به بزرگ‌ترین مجموعه کشت و صنعت و دامپروری کشور(مغان) گفت: وزارت جهاد کشاورزی با تعیین خط اعتباری ویژه حمایت‌های لازم را درباره توسعه مکانیزاسیون در کشور انجام داده است.

وی خاطرنشان کرد: سازمان ضمن حمایت از مدیران و متخصصان گروه صنعتی تراکتورسازی ایران که با اقدام جهادی خود و برای خودکفایی و قطع وابستگی کشور اقدام به تولید محصول جدید(تراکتور سنگین با ۱۵۰ اسب بخار) کردند، آمادگی دارد کشاورزانی که دارای زمین‌های بزرگ هستند برای خرید این تراکتورها معرفی و تسهیلات ویژه ۸۰ درصدی به آنها اختصاص داده خواهد شد.

این گزارش حاکی است، تولید انبوه تراکتور مدلITM۱۵۰۰با دو دیفرانسیل دارای ۱۵۰ اسب بخار قدرت، در پایان سال ۱۳۹۴، خط تولید انبوه آن با حضور محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی، در تراکتورسازی تبریز آغاز شد. این تراکتور دارای قابلیت توربو شارژ بوده و شش سیلندر است، گیربکس سنکرون و خزشی، سامانه هیدرولیکی، فرمان هیدرواستاتیک، ۱۲ دنده جلو و پنج دنده عقب دارد که با رعایت استانداردهای آرگونومیک تولید شده است

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه