English

مرگ بانوی ۲۸ ساله بنابی بر اثر غرق شدن صحت نداشت

رئیس شورای اسلامی شهرستان بناب گفت: مرگ بانوی ۲۸ ساله بنابی بر اثر غرق شدن صحت نداشت.

مرگ بانوی ۲۸ ساله بنابی بر اثر غرق شدن صحت نداشت

به گزارش خبرگزاری موج، مصطفی برزگران عصر پنج شنبه در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان بناب که با حضور محمدحسین صومی رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان شرقی و اعضای این کارگروه تشکیل یافته بود، نسبت به خبر منتشر شده در برخی خبرگزاری ها از سوی مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادثو فوریت های پزشکی استان مبنی بر فوت بانوی ۲۸ ساله بنابی بر اثر غرق شدن در استخر و سونای شهرداری بناب واکنش نشان داد.

وی در این خصوص تصریح کرد: خبر منتشره صحت نداشته و خوشبختانه این خانم که زیر نظر مربی و نجات غریق در حال آموزش بوده بعلت افت فشار توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شده و هنوز هم این خانم زنده هستند.

وی متذکر شد: با توجه به اینکه انتشار چنین اخبار کذبی از سوی برخی مسئولان موجب بروز مشکلات و انتشار سریع آن در شبکه های اجتماعی می شود، لذا انتظار دارد مسئولان امر در انعکاس اخبار حوادثجدیت و دقت بیشتری به خرج دهند تا شاهد دامن زدن به شایعات نباشیم.

بنابراین گزارش، اظهارات رئیس شورای اسلامی شهرستان بناب دراین جلسه موجب شد محمدحسین صومی رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان شرقی نیز به این اظهارات واکنش نشان دهد.

وی در همین رابطه دستور داد تا بلافاصله مسئولان اورژانس شهرستان بناب برای ارائه گزارش در این جلسه حاضر شوند.

مسئول اورژانس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب با تشریح گزارش این حادثه اظهار کرد: همکاران ما در اورژانس ظرف حدود ۶ دقیقه بعد از اولین تماس استخر در محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود: بعد از انجام مراحل درمانی ایشان را به بیمارستان انتقال دادند و سپس به تبریز منتقل یافت که غریق در زمان تحویل به تبریز دارای هوشیاری بوده و خوشبختانه حال این مریض خوب و مساعد است.

این گزارش حاکی است، خبر منتشره از سوی روابط عمومی مرکز مدیریت حوادثو فوریت های پزشکی استان آذربایجان شرقی مبنی بر فوت بانوی ۲۸ ساله بنابی بر اثر غرق شدن در استخر کذب بوده و این در حالی است که بعد از گذشت ۴ روز از انتشار این خبر که موجی از نگرانی را در بین مردم به وجود آورده است، از سوی مسئولان فوریت های پزشکی استان تکذیب و اصلاح نشده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه