English

سانتوس:

کی روش یکی از با تجربه ترین مربیان جام جهانی است

سرمربی تیم ملی پرتغال گفت: ایران در بازی های مقدماتی جام جهانی عملکرد بسیار خوبی داشت همچنین مربی مثل کارلوس کی روش را در اختیار دارد که شاید بتوان از او به عنوان یکی از با تجربه ترین مربیان جام جهانی نام برد.

کی روش یکی از با تجربه ترین مربیان جام جهانی است

به گزارش خبرگزاری موج، فرناندو سانتوس سرمربی تیم ملی پرتغال در واکنش به همگروه شدن این کشور با ایران، اسپانیا و مراکش در جام جهانی 2018 روسیه گفت: اگر با دقت به تیم های حاضر در این گروه نگاه کنیم، متوجه می شویم که کار بسیار سختی پیش رو داریم، همان طور که بارها گفته ام اسپانیا همواره مدعی بوده است.

سانتوس ادامه داد: تیم ملی مراکش هم گل های زیادی زده و در مقابل گلی دریافت نکرده است. مراکشی ها بازیکنان بزرگی مثل بن عطیه که اکنون در یوونتوس توپ می زند را در اختیار دارند و همچنین مربی خوبی نیز روی نیمکت این تیم حضور دارد.

او در مورد تیم ملی ایران هم گفت: ایران در بازی های مقدماتی جام جهانی عملکرد بسیار خوبی داشت و برای دومین بار پیاپی حضور در این رقابت ها را تجربه می کند. ایران همچنین مربی مثل کارلوس کی روش را در اختیار دارد که شاید بتوان از او به عنوان یکی از با تجربه ترین مربیان جام جهانی نام برد. آنها بدون شکست به جام جهانی صعود کردند و تنها در بازی آخر که صعودشان قطعی شده بود گل خوردند و نمایش خوبی در دور مقدماتی داشتند، در مجموع تورنمنت سختی در پیش داریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه