English

نماینده تهران در مجلس:

نمایندگانی که به دنبال حفظ شهردار تهران بودند هم به طرح خودشان رای ندادند

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگانی که به دنبال حفظ شهردار تهران بودند، به طرحی که خودشان آماده و تقدیم مجلس کردند، رای ندادند.

نمایندگانی که به دنبال حفظ شهردار تهران بودند هم به طرح خودشان رای ندادند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی فوریت مستثنی‌ کردن شهردار تهران از قانون منع بکارگیری بازنشستگان رد شد.

در  این ارتباط علیرضا رحیمی به خبرنگار پارلمانی موج گفت: طی روزهای اخیر شاهد تلاش هایی از سوی شورای شهر تهران برای مستثنی کردن شهردار تهران از قانون منع بکارگیری بازنشستگان بودیم.

وی افزود: در همین رابطه استفساریه از سوی برخی نمایندگان و همچنین اعضای شورای شهر تهران مطرح و حتی امروز طرحی نیز به مجلس آوردند که فوریت آن رد شد.

نماینده تهران در مجلس تصریح کرد: اما در این طرح یک نکته جای تعجب داشت و این بود که اکثریت امضا کنندگان طرح فوق نمایندگان شهرستان ها بودند و نمی دانیم که چرا سرنوشت شهرداری تهران برای نمایندگان شهرستان ها مهم شده بود؟

رحیمی ادامه داد: از سوی دیگر این طرح با 126 امضا به صحن علنی آمد، اما در نهایت تنها 94 رای آورد و فوریت آن رد شد.

وی تاکید کرد: بنابراین نمایندگانی که به دنبال حفظ شهردار تهران بودند، به طرحی که خودشان آماده و تقدیم مجلس کردند، رای ندادند.

عضو هیات رییسه تهران افزود: این نوع موضع گیری ها از یک سو عجیب و از سوی دیگر دارای پیام هایی است که امیدواریم دوستان خارج از مجلس به آن توجه کنند.

لازم به توضیح است، علیرضا رحیمی در همین رابطه توییتی نیز منتشر کرده و نوشته است: فعالیت و لابی وسیع نمایندگان شهرستان ها و مصاحبه های آنها در ابقای شهردار تهران و حفظ او از حذف قانونی، در شرایطی که مجمع نمایندگان تهران به تصمیمی برای استثنا کردن شهردار، نرسیده اند، در نوع خود بدیع است.!

وی افزود: شاید وظیفه ای برای خود برای ورود به حوزه شهری تهران کشف و قائل شده اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه