English

جزئیات محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته در محورهای مازندران

رئیس پلیس راه مازندران گفت: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 امروز و همچنین از ساعت 6 تا 24 روزهای پنج‌شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

جزئیات محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته در محورهای مازندران

به گزارش خبرگزاری موج، علی‌رضا قدمی ،  رئیس پلیس راه مازندران امروز (22 خرداد) گفت: درحال حاضر تردد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت عادی و روان است.

وی افزود: معمولا در روزهای چهارشنبه شاهد بروز ترافیک در محورهای مازندران هستیم که در هفته جاری نیز شاهد حجم زیاد تردد خودروها در محورهای استان هستیم.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به آغاز موج سفرهای تابستانه در محورهای استان، اضافه کرد: باتوجه به آغاز سفرهای تابستانه شاهد افزایش حجم تردد خودروها در محورهای شمال هستیم که به همین دلیل اجرای طرح تابستانه پلیس راه مازندران نیز در دستور کار قرار گرفت.

این مسؤول با بیان اینکه محدودیتهای ترافیکی پایان هفته از ظهر امروز در محورهای مازندران آغاز می‌شود، گفت: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 امروز و همچنین از ساعت 6 تا 24 روزهای پنج‌شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

قدمی با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی از محور هراز و همچنین تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان کماکان ممنوع است، تصریح کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 روز جمعه از کرج به سمت شمال ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 24 همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: توصیه ما به تمام مردم و مسافران این است با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب سلامت سفر خود را تضمین کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه