English

سردار سرتیپ قاسم رضایی؛

جامعه مماشات با هنجارشکنان را بر‌نمی‌تابد

فرمانده مرزبانی کشور در مراسم تشییع پیکر دو مرزبان شهید در میناب گفت: باید در حداقل زمان ممکن عاملان این حادثه محاکمه شوند و به سزای عمل خود برسند؛ چراکه جامعه از ما نمی‌پذیرد که با مخلان امنیت مماشات کنیم.

جامعه مماشات با هنجارشکنان را بر‌نمی‌تابد

به  گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سردار سرتیپ قاسم رضایی صبح امروز در مراسم تشییع پیکر دو مرزبان شهید در میناب با بیان اینکه  مرزبانان شهید دائم زنده هستند، گفت: شهدا امروز به ما می‌گویند ما دست‌خالی می‌رویم  اما انتظار داریم راه ما ادامه داشته باشد.

وی تصریح کرد: صف مردم از صف اشرار و مخلان امنیت جداست و هرگونه محافظه‌کاری و حمایت از ناامن کنندگان بشدت محکوم است.

فرمانده مرزبانی کشور با اشاره به اینکه مردم میناب اجازه نخواهند داد خون شهیدان پایمال شود، تصریح کرد: با جلسه فوق‌العاده‌ای که دیشب در شورای تأمین استان برگزا و تصیم قاطع اتخاذ شد تا عرصه را بر مخلان امنیت تنگ خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در کشوری که به امنیت معروف است و اقتدار آن به فراسوی مرزها کشیده شده، اقدام چند اراذل و اوباش و تعدی به مأمور قانون قابل‌قبول نیست.

رضایی با اشاره به اینکه باید در حداقل زمان ممکن این مفسدان محاکمه شوند و به سزای عمل خود برسند، خاطرنشان کرد: جامعه از ما نمی‌پذیرد که با مخلان امنیت مماشات کنیم.

فرمانده مرزبانی کشور با اشاره به اینکه اگر مأمور یک نظام تضعیف شود یعنی نظام تضعیف شده است، خاطرنشان کرد: در میدان عمل به‌زودی به این هنجارشکنان پاسخ قاطع می‌دهیم.

رضایی در پایان با تأکید بر اینکه پیام این شهدا را به حول و قوه الهی در صحنه به مخلان امنیت نشان خواهیم داد، اظهار کرد: عده‌ای که اراذل و اوباش و قانون‌شکن هستند قطعاً صفشان از مینابی‌ها جداست، اما این عده اندک بدانند که یا باید به‌صف مردم برگردند یا در صحنه عمل و در برابر مرزبانان منتظر برخورد قاطع و تند و شکننده باشند.

به گزارش موج، صبح روز سه شنبه دریابانان شهرستان میناب، به محض مشاهده قاچاقچیان احشام فرمان ایست صادر کردند که در پی آن قاچاقچیان با آن‌ها درگیر شده و استوار یکم سجاد افراسیابی و گروهبان یکم حسن کریمی در حین درگیری با قاچاقچیان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه