English

رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورا بیان کرد:

پاکبانان و کارگران شهرداری به کربلا اعزام خواهند شد

رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر رشت گفت: به یاری خدا در اربعین امسال هم تعدادی از پاکبانان و کارگران شهرداری به کربلا اعزام خواهند شد

پاکبانان و کارگران شهرداری به کربلا اعزام خواهند شد

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، فاطمه شیرزاد رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر رشت ضمن آرزوی قبولی عزاداری های سوگواران حسینی و گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس از همکاری و تلاش های سازمان های خدمات رسان بویژه سازمان های مردم نهاد، پاکبانان و سازمان پسماند شهرداری رشت در پاکسازی معابر در ایام عزاداری دهه محرم تقدیر کرد.

 شیرزاد، با تاکید بر استفاده از توان و ظرفیت سازمان های مردم نهاد فعال در حوزه زیست محیطی ابراز کرد: تجربه و تخصص سازمان های مردم نهاد بویژه سمن های فعال در حوزه زیست محیطی جهت ارتقای فرهنگ شهروندی و آموزش در کاهش پسماند و تفکیک زباله از مبدا تاثیر گذار است.

وی همچنین افزود: هرساله در دهه محرم حجم زباله های تولید شده از ظروف یک بار مصرف در دهه محرم افزایش می یابد و متاسفانه شاهدیم برخی از شهروندان در مسیر حرکت دسته های عزداری زباله های خود را در معابر عمومی رها می کنند و این موضوع بویژه در تاسوعا و عاشورای حسینی به اوج خود می رسد.

شیرزاد، ضمن تقدیر از موسسه محیط زیستی سرزمین ایده آل ما، ابراز کرد: این سمن در ایام محرم بویژه در تاسوعا و عاشورای حسینی با همکاری پاکبانان زحمتکش و سازمان پسماند شهرداری رشت در پاکسازی معابر همکاری مطلوبی دارند.

وی همچنین از آتش نشانان شهر رشت بابت آمادگی و حضور موثرشان در مسیر دسته های عزاداری و معابر اصلی تقدیر کرد و افزود: آمادگی و حضور دیگر سازمان های خدمات رسان شهرداری بویژه سازمان پسماند و پاکبانان و خدمات شهری مناطق پنج گانه نیز شایسته تقدیر است.

فاطمه شیرزاد ادامه داد: جا دارد از تلاش های پلیس نیز در راستای ایجاد نظم و انضباط اجتماعی و امنیت دسته جات عزاداری تشکر و تقدیر کرد.

رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای همچنین، از همکاری و تلاش های شبانه روزی پاکبانان شهرداری نیز بابت افزایش حجم کاری و انجام وظایفشان در پاکسازی معابر تقدیر کرد و افزود: به یاری خدا در اربعین امسال هم تعدادی از پاکبانان و کارگران شهرداری به کربلا اعزام خواهند شد

رییس کمیسیون بهداشت ، محیط زیست و خدمات شهری در پایان افزود: آموزش در راستای کاهش زباله، تفکیک از مبدا و ارتقای سلامت مردم و بهداشت عمومی شهر و ایجاد درمانگاههای سلامت در شهر و اجرای برنامه های سند راهبردی سازمان پسماند شهرداری از سیاست های اساسی کمیسیون بهداشت

محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر رشت است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی