English

برگزاری نخستین همایش ملی تغییر اقلیم و اکوسیستم های آبی در هرمزگان

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان از برگزاری اولین همایش تغییر اقلیم و اکوسیستم های آبی به میزبانی استان هرمزگان خبر داد.

برگزاری نخستین همایش ملی تغییر اقلیم و اکوسیستم های آبی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج؛ علی رئوفی در نشست هماهنگی برگزاری اولین همایش تغییر اقلیم و اکوسیستم های آبی به میزبانی استان هرمزگان، عنوان کرد: امروزه با توجه به نرخ بالای رشد فعالیت های صنعتی، مبحث تغییر اقلیم به یکی از مهمترین چالش های زیست محیطی  تبدیل شده است.

وی افزود: با توجه به تاثیراتی  که پدیده  تغییر اقلیم می تواند در نواحی ساحلی برسطح آب دریا و تنوع زیستی آبزیان دریایی داشته باشد این مهم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

رئوفی تصریح کرد: در این راستا پژوهشکده اکولوژی خلیج فارس و دریای عمان در نظر دارد با همکاری استانداری هرمزگان، دانشگاهیان و دستگاه های اجرایی استان اولین همایش ملی تغییر اقلیم و اکوسیستم های آبی را به میزبانی استان با توجه به اهمیت این موضوع در شهر بندرعباس برگزار کند.

معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان در خصوص محورهای برگزاری این همایش، گفت: این همایش ملی در سه محور مهم تغییر اقلیم و شیلات نظیر امنیت غذایی دریابی و تاثیرآن بر ذخایر دریایی، بروز و پیش بینی تغییر اقلیم  نظیر نقش تکنولوژی و عوامل انسانی در ایجاد تغییر اقلیم و تغییر سطح آب دریاها  و تاثیر تغییر اقلیم برجنبه های مدیریتی و اقتصادی نظیر تاثیرات اقتصادی تغییر اقلیم ها و تغییر اقلیم و توسعه پایدار برگزار می شود.

رئوفی بیان داشت: علاقه مندان جهت شرکت در این همایش می توانند مقالات خود را تا 10 اردیبهشت ماه سال جاری به دبیرخانه همایش در پژوهشکده اکولوژی خلیج فارس و دریای عمان ارسال و جهت دریافت اطلاعات تکمیلی به آدرس اینترنتی پژوهشکده به نشان pgoseri.ac.ir  مراجعه نمایند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: اولین همایش ملی تغییر اقلیم و اکوسیستم های آبی در هرمزگان  در تاریخ 25 و 26 اردیبهشت ماه سال جاری به میزبانی استان هرمزگان در شهر بندرعباس با حضور فعالان دانشگاهی این حوزه  از سراسر کشور برگزار می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی