English

فصلی کابوس وار برای تی تی ها

پایان راه برای آجرلو و سرمربی میلیاردی فرا می رسد ؟

با نتایج ضعیف تراکتور ،پایان راه برای آجرلو و سرمربی میلیاردی فرا می رسد.

پایان راه برای آجرلو و  سرمربی میلیاردی فرا می رسد ؟

سعید ایریلوزادیان-خبرگزاری موج؛ شاید  زمانی که مصطفی آجرلو قرارداد سرمربی ترک را با تراکتورسازی منعقد می کرد  فکر ش را نمی کرد بدترین نتایج تراکتورسازی تبریز در لیگ برتر  در زمان مدیریت او به دست آید.تراکتوری ها لیگ هفدهم را به بدترین شکل ممکن آغاز کردند و حتی پس از اتمام محرومیت نقل و انتقالاتی و خرید بازیکن  جدید نیز موفق به پایان دادن به عملکرد ضعیف خود نشدند.

تراکتوری ها در زمستان نقل و انتقالاتی بازیکنان بسیاری را به خدمت گرفتند ولی به جز یک یا دو تن، دیگر بازیکنان خریداری شده از کیفیت کافی برای تبدیل تراکتور به تراکتورِ مخوف و محبوب هواداران برخوردار نبودند. یحیی گل محمدی برکنار شد و مدیریت باشگاه این کار را در راستای ارنج نهادن به نظر هواداران اعلام کرد.

در ادامه و پس از مطرح شدن نام های بزرگی چون مصطفی دنیزلی و الکساندر نوری، باشگاه تراکتورسازی با یک سرمربی گمنام و ناشناخته به نام ارطغرول ساغلام قرارداد امضا کرد.

ساغلام با مانور تبلیغاتی بسیار وارد شهر تبریز شد که این مانور تلبیغاتی بیشتر برای سرپوش نهادن به عملکرد ضعیف این سرمربی در چند سال اخیر بود.

ساغلام هم نتوانست اوضاع بد تراکتورسازی را بهبود بخشد.دیگر هواداران هم صبرشان از این وضعیت لبریز شده بود و در بازی با سپاهان شعارها علیه آقای مدیرعامل شروع شد.

بازیکنان هم از پرداخت نشدن مطالباتشان گلایه داشتند به طوری که حتی یک روز دست به اعتصاب دسته جمعی زده ودر تمرینات شرکت نکردند.

آجر لو در ابتدای فصل خبر از روزهای خوب برای تراکتورچی ها می داد. عقد قرارداد با اپراتور آذرتل که کمک مالی فراوانی به تیم می کرد؛ اما مدیر عامل تیم از بحران مالی حرف به میان می آورد که اینطور متبادر می شود اپراتور آذرتل به بندهای قراردادی خود پایبند نبوده است.

تراکتورسازی تبریز

چه کسی فکر می کرد تراکتور در لیگ هفدهم برای بقا بجنگد

تراکتور سازی تبریز در دوره های گذشته لیگ برتر همواره بعنوان مدعی قهرمانی تا روزهای پایانی لیگ برتر مطرح بود.

اما لیگ هفدهم فصلی کابوس وار برای تی تی ها بود. تیمی که همواره مدعی قهرمانی بود امروز برای بقا در لیگ می جنگد.

 در مجموع ساغلام در 13 بازی سرمربیگری تراکتور را برعهده داشته که 5 مساوی، 6 باخت و فقط دو برد توانسته به دست بیاورد. کسب فقط دو پیروزی از 13 بازی ممکن به خوبی نشان می دهد که این مربی ترک تبار آنطور که درباره اش تبلیغات شده بود، مربی قدرتمندی نیست و نمی تواند دردی از سرخپوشان دوا کند.

به عبارت بهتر ساغلام فقط 15 درصد بازی هایش را با برد پشت سر گذاشته و 46 درصد مسابقات را شکست خورده است که هرگز عملکرد خوبی نیست و این برای هواداران تیم محبوب مردم تبریز قابل قبول نیست.

 احتمالا در پایان لیگ هفدهم  چیزی که مشخص است، پایان کار ارطغرول ساغلام با تراکتورسازی است ویا حتی مصطفی آجرلو که شاید روزهای آخر خود را در تبریز سپری می کند. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه