English

رئیس حوزه علمیه اصفهان درگذشت حجت الاسلام و المسلمین مهدی مظاهری را تسلیت گفت

رئیس حوزه علمیه اصفهان در پیامی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین مهدی مظاهری چهره ماندگار تبلیغ این استان را تسلیت گفت.

رئیس حوزه علمیه اصفهان درگذشت حجت الاسلام و المسلمین مهدی مظاهری را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، در پیام آیت الله مظاهری آمده است: عالم خدوم و خطیب توانا، حضرت حجت ‌الاسلام و المسلمین آقای حاج شیخ مهدی مظاهری «رحمة ‌الله ‌علیه» دار فانی را وداع گفته و به دیدار پروردگار متعال شتافت.

رئیس حوزه علمیه اصفهان افزود: این روحانی با فضیلت، یکی از شخصیّت‌های مبرّز و با اخلاصی بودند که ده‌ها سال با خدمات والای اجتماعی و معنوی خود، موقعیّت دینی و مذهبی شهر اصفهان را ارتقا بخشیده و همواره با خطابه‌ها و نوای گرم دعا و نیایش خود و همچنین با ایفای نقشِ برجسته و اثربخش در برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی نظیر تأسیس دارالقرآن و دانشگاه معارف قرآن و مساجد و خیریّه‌ها و مراکز درمانی و نظایر آن، در ترویج دین و خدمت به اهل ایمان، اهتمامی والا داشتند و این خدمات خالصانه هیچ‌گاه از ذهن و یاد مردم قدرشناس اصفهان محو نخواهد شد.

این مرجع تقلید در پیام خود اضافه کرد: سالیان آخر عمر با برکت ایشان همراه با آزمایش الهیِ بیماری و مرارت سپری شد و این عالم با اخلاص، همواره با صبر و شُکر، آن را پشت سر می‌ نهاد.

آیت الله مظاهری در گذشت حجت الاسلام مهدی مظاهری را به خاندان وی و همۀ ارادتمندان ایشان خصوصاً فرزندان و دامادهای مکرّمشان تسلیت گفت و از خداوند تعالی علوّ درجات این عالم متقّی را مسألت ‌کرد.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی مظاهری از اساتید حوزه علمیه اصفهان و چهره ماندگار تبلیغ این استان که از یک هفته قبل به دلیل خونریزی در بیمارستان میلاد اصفهان بستری شده بود، پنجشنبه شب دعوت حق را لبیک گفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه