English

عاملان جنایت قتل ۴ زن در آرامستان های کرمانشاه شناسایی شدند

ساعت 10 صبح امروز (22 دی) 4 زن در محل آرامستان کرمانشاه (حوزه کلانتری 18سجادیه) به ضرب گلوله سرنشینان یک دستگاه اتومبیل پراید به قتل رسیدند.

عاملان جنایت قتل 4 زن در آرامستان های کرمانشاه شناسایی شدند

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، صبح امروز ضاربان سوار بر خودرو اقدام به تیراندازی در باغ فردوس کرمانشاه کردند و چهار زن را به ضرب گلوله قتل رساندند، بر اساس اطلاعات واصله مقتولان این حادثه یک مادر به همراه سه دخترش بودند.

اختلاف خانوادگی عامل تیراندازی در آرامستان های کرمانشاه

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از شناسایی هویت عوامل دخیل در این واقعه‌ی مجرمانه خبر داد و گفت: با به‌کارگیری مأمورین مجرب دستگیری عوامل دخیل در این اقدام جنایی به‌صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

وی در خصوص انگیزه عاملان این قتل‌عام خانوادگی نیز تصریح کرد: بررسی‌های اولیه حکایت از این دارد که در تیرماه سال جاری پدر زنی توسط دامادش با اسلحه گرم به قتل رسیده است که اولیاء دم اخیراً نسبت به قتل موروث خود گذشت کرده‌اند.

صادقی عنوان کرد: برادران مقتول در اعتراض به اقدام همسر و فرزندان مقتول و در واکنش نسبت به آن اقدام، جنایت امروز را رقم‌زده‌اند.

ضارب مشخص‌شده و به‌سرعت دستگیر می‌شود

بنا بر اعلام معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه، صبح امروز سرنشینان یک‌  خودرو به دنبال اختلافات خانوادگی و طایفه‌ای  قبلی به چهار زن که در آرامستان باغ فردوس کرمانشاه حضور داشتند تیراندازی کرده  و منجر به مرگ آنان شدند.

سرهنگ محمدرضا آمویی در این رابطه گفت: ضارب که از بستگان مقتولان است شناسایی‌شده و اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی به‌منظور دستگیری وی ادامه دارد و تیمی ویژه از مأموران انتظامی استان کرمانشاه پیگیر این موضوع هستند و به‌زودی فرد ضارب را دستگیر خواهند کرد.

سرهنگ آمویی بابیان اینکه پلیس قاطعانه باکسانی که امنیت عمومی را خدشه‌دار کنند برخورد می‌کند، از مردم خواست که اختلافات خانوادگی خود را از طریق مراجع قانونی پیگیری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه