English

آیت‌الله علم‌الهدی:

منافقان و استکبار جهانی موج‌ سواران اغتشاشات اخیر کشور هستند

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: در اغتشاشات اخیر شاهد هستیم که موج سوار اصلی، آمریکا، اسرائیل و منافقان هستند.

منافقان و استکبار جهانی موج‌ سواران اغتشاشات اخیر کشور هستند

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: پیشامدهای اخیر در برابر اقتدار نظام و انقلاب، حوادث و جریانات کوچکی است؛ کوهنوردی که از کوه بالا می‌رود، سنگلاخ روبه‌رویش است اما بالا می‌رود، انقلاب ما و نظام ما به‌سوی قله کمال بالا می‌رود و این پیشامدها سنگلاخ‌هایی است که زیرپا می‌رود و اثری غیر از این در انقلاب ما ندارند.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی با بیان اینکه مردم به هر فراخوانی توجه نمی‌کنند و مطالبات را به صورت جمعی و با مجوز قانونی دنبال می‌کنند، افزود: دشمنان ما احمق هستند که در مقابل این اغتشاشات، هیجانات عمومی و جمعیت‌های خودجوشی که در دفاع از انقلاب و رهبری شکل می‌گیرد را نمی‌بینند؛ اوج قدرت ما برای آنان قابل لمس نیست و اگر هم می‌بینند و خود را به نادانی زده‌اند دلالت بر عجز آنان دارد.

آیت‌الله علم‌الهدی خاطرنشان کرد: مردم ما توجه دارند و گول این حرف‌ها را نمی‌خورند؛ اولاً بسیاری از مشکلات با حرکات عمومی و جمعی به این شکل قابل حل نیست، اگر بناست یک حرکت جمعی انجام دهند، باید قانونی و مجوزدار باشد و اینکه جریانی در فضای مجازی اعلام فراخوان کند و عده‌ای به آن اعتماد کنند صحیح نیست؛ به صرف فراخوان نباید جمع شد زیرا موج‌سوار این جریان دشمن خواهد بود و نتیجه این می‌شود که منافقین، آمریکا و اسرائیل خوشحال شده و اعلام حمایت می‌کنند و ابتدا تا انتهای راه‌اندازی این جریان نیز توسط بیگانگان است.

وی با اشاره به اینکه امروز مدیریت اجتماعی ما به فرموده مقام معظم رهبری باید مدیریت جهادی باشد، گفت: متاسفانه مشکلات معیشتی و اقتصادی خانواده‌ها روز به روز در حال افزایش است. بعضی از مردم عزیز از نظر اشتغال و زندگی در مرز استیصال قرار دارند و در برنامه‌ریزی‌ها نباید صرفاً طبقات بالا را در نظر گرفت و طبقات پائین را نادیده گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه