English

مدیر گردشگری و امور زائرین شهرداری مشهد خبر داد

بکارگیری ۱۲۰ نیروی دانش‌آموزی به عنوان خادمان نوجوان افتخاری

مدیر گردشگری و امور زائرین شهرداری مشهد از به کارگیری 120 نفر از نیروهای دانش‌آموزی به عنوان خادم نوجوان افتخاری خبر داد.

بکارگیری 120 نیروی دانش‌آموزی به عنوان خادمان نوجوان افتخاری

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، علی قناویزچی با اشاره به ظرفیت نوجوانان جهت خدمت افتخاری به عنوان راهنمای زائر اظهار کرد: در راستای اطلاع‌رسانی در توسعه گردشگری از ابتدای سال تلاش شد تا با اتخاذ رویکردی متناسب با فرهنگ دینی شهر مشهد، نوجوانان علاقه‌مند به خدمت افتخاری به زائران امام هشتم(ع) شناسایی و با آموزش‌های لازم جهت خدمت‌رسانی افتخاری به‌کارگیری شدند.

وی استفاده از تمام ظرفیت‌های شهر مشهد جهت اطلاع‌رسانی به زائران را مهم خواند و ادامه داد: با شناسایی دانش‌آموزان علاقه‌مند به خدمت‌رسانی افتخاری و ارائه آموزش‌های لازم مانند حرم‌شناسی، مشهد‌شناسی، احکام، روش‌های برقراری ارتباط موثر و غیره از ظرفیت مجموعه عظیم دانش‌آموزان علاقه‌مند 120 نفر انتخاب شده و در ۲۶ پایگاه راهنمای زائر در اطراف حرم مطهر و مسیرهای تردد زائران و گردشگران به کار گرفته می‌شوند.

مدیر گردشگری و امور زائرین شهرداری مشهد افزود: در زمان پیک حضور گردشگران و زائران یعنی تابستان و ایام نوروز و به طور کلی 6 ماهه نخست سال به علت حضور انبوه گردشگران و زائران در سطح شهر مشهد لازم است همه ظرفیت‌ها فعال شود تا به بهترین نحو امکان میزبانی از گردشگران و زائران امام هشتم مهیا گردد.

قناویزچی ادامه داد: با این رویکرد علاوه بر ایجاد رضایتمندی در بین میهمانان شهر امید و زندگی گامی ارزشمند در راستای معرفی جاذبه‌ها و فرصت‌های گردشگری شهر مشهد برداشته شده و در ‌‌نهایت به میزان ماندگاری گردشگران و زائران افزوده شود.

وی در پایان با اشاره به نقش عمده خادمان افتخاری در اطلاع‌رسانی جاذبه‌های گردشگری خاطرنشان کرد: با آموزش و به کارگیری دانش آموزان به عنوان نوجوانان خادم الرضا و راهنمایان زائر افتخاری فرصت معرفی ظرفیت‌های گردشگری شهر مشهد به نحو احسن فراهم شده و با استفاده از استعدادهای این مجموعه تاکنون با پاسخگویی به بیش از ۴۰۰ هزار نفر از زائران و گردشگران بیش از ۲۰۰ هزار عدد از محصولات متنوع گردشگری و اطلاع‌رسانی در بین میهمانان شهر مشهد توزیع شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه