English

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد:

برقراری عدالت وظیفه مسئولان است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد با آیت الله میر احمد تقوی رئیس حوزه‌های علمیه کهگیلویه دیدار و از رهنمودهای این عالم برجسته بهره برد.

برقراری عدالت وظیفه مسئولان است

مدیرکل بنیاد شهید وامورایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار با اظهار خرسندی از ملاقات با ایشان و ابراز تشکر از توصیه‌ها و رهنمودهای این عالم برجسته دینی گفت: ما هر چه داریم از راهنمایی و ارشاد زعما و عالمان دینی است لذا امیدوارم با عمل به فرامین و توصیه‌های اخلاقی حضرتعالی در مسیر حق وخدمت به جامعه ایثارگری گام برداریم.

آیت الله میر احمد تقوی ضمن ارائه توصیه‌های ارشادی، بابیان اینکه مسئولین جمهوری اسلامی باید ملجأ و پناهگاه مردم باشند اظهار داشت: مدیران و مسئولین دولتی با نگاه دلسوزانه به آحاد مردم در برقراری عدالت اجتماعی سهیم باشند.

این عالم برجسته افزود: در نظام مقدس اسلامی‌مان مسئولین با ارج نهادن به ارباب‌رجوع، همه را برابر پندارند و در برخورد و پیگیری امور برای آنان تفاوتی قائل نشوند.

وی بابیان اینکه خدا ناظر اعمال و رفتار همه ماست تصریح کرد: هراندازه در صراط و مسیر حق گام برداریم عمل ما پاک‌تر و دقت در کردارمان خالص‌تر خواهد شد.

آیت الله میر احمد تقوی رئیس حوزه‌های علمیه شهرستان کهگیلویه با تقدیر از تلاش مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی افزود: تلاش و اهتمام مدیران و خدمتگزاران کشور قابل‌تقدیر است اما سعی کنید با خدمت به مردم خشنودی حضرت ولی‌عصر (عج) را فراهم کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه