English

رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان:

بستک قطب فناوری غرب هرمزگان می شود

رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان از تامین زیرساخت ها برای آغاز فعالیت مرکز نوآوری در شهرستان بستک خبر داد.

بستک قطب فناوری غرب هرمزگان می شود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از پارک علم و فناوری هرمزگان، علی فتی با اشاره به بازدید اخیر خود از شهرستان بستک و ظرفیت های علمی و فناوری این شهرستان گفت: بستک به دلیل دارا بودن افراد تحصیل کرده و آشنا به فناوری ظرفیت بسیار مناسبی برای توسعه بیش از پیش فناوری است.

وی با بیان اینکه توسعه فناوری مستلزم تامین زیرساخت و همراهی مردم و مسوولان است، ادامه داد، خوشبختانه این مهم در بستک فراهم است و با مشارکت های مردمی مرکز نوآوری پارک هرمزگان بزودی بطور رسمی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

فتی افزود: فرمانداری این شهرستان نیزبا تبیین سیاست های این شهرستان مقوله توسعه فناوری را نیز در دستور کار خود قرار داده و با هماهنگی هایی که صورت خواهد گرفت تیم مرکز نوآوری برای حمایت مادی و معنوی در این شهرستان مستقر خواهد شد.

رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان گفت: مسوولان این شهرستان قول همکاری برای توسعه فناوری داده اند که اگر برنامه ها محقق شود این شهرستان به قطب فناوری غرب استان تبدیل خواهد شد. که با تحقق آن و تامین زیرساخت ها پوشش لازم برای توسعه فناوری شهرستان های غرب هرمزگان شامل خمیر، لنگه، بستک و پارسیان انجام دهند.

وی افزود: با مذاکرات صورت گرفته، قرار شد با همکاری امام جمعه و فرماندار بستک خیرین نیز در این حوزه ورود کنند و به کسب و کارهای دانش بنیان سرعت ببخشند.

به گفته فتی، در اولین گام ۱۰۰۰ متر مربع زمین برای آغاز فعالیت مرکز نوآوری در اختیار پارک قرار خواهد گرفت تا زیرساخت های مربوطه در این شهرستان فراهم شود.

وی افزود: توسعه فناوری کمک زیادی به اشتغال خواهد کرد و افراد تحصیل کرده با تکیه بر دانش خود کارآفرینی می کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه