English

دستگیری شرور سابقه دار در عملیات هوشمندانه و مقتدرانه پلیس

فرمانده انتظامی ساوه از دستگیری شرور سابقه دار در عملیات هوشمندانه و مقتدرانه پلیس این شهرستان خبر داد.

دستگیری شرور سابقه دار در عملیات هوشمندانه و مقتدرانه پلیس
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، سرهنگ مجتبی جمالی با بیان اینکه اقدامات و رفتارهای اراذل و اوباش باعث تشویش اذهان عمومی و القاء حس ناامنی در جامعه می شود، اظهار کرد: به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع درگیری، در مقابل درب منزل یک شهروند و ایجاد رعب و وحشت و عربده کشی در یکی ازمحلات شهر ساوه، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

وی با اشاره به شناسایی و دستگیری شرور و اراذل و اوباش سابقه دار در عملیات هوشمندانه و مقتدرانه ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی افزود: شرور دستگیر شده که با نزاع و درگیری و عربده کشی باعث رعب و وحشت در بین مردم شده بود در اقدامی غافلگیرانه در مخفیگاهش در اطراف شهر ساوه دستگیر و در برابر اقتدار پلیس به زانو درآمد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه با بیان اینکه دستگیری این شرور باعث رضایتمندی مردم و تقدیر آنان از عملکرد مقتدرانه پلیس را موجب شد، گفت: شرور دستگیر شده هشت فقره انواع سوابق درگیری، نگهداری سلاح گرم ، تهدید، نزاع و مزاحمت را دارد با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

سرهنگ جمالی با اشاره به اینکه برهم زدن نظم، امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است، تاکید کرد: پلیس اجازه جولان دادن به اراذل و اوباش را نخواهد داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه