English

فراخوان ثبت‌نام کارجویان در نخستین نمایشگاه کار دانشگاه شیراز

مدیر نوآوری، فناوری و کارآفرینی دانشگاه شیراز، فراخوان ثبت‌نام در نخستین نمایشگاه کار و هدایت شغلی دانشگاه شیراز را منتشر کرد.

فراخوان ثبت‌نام کارجویان در نخستین نمایشگاه کار دانشگاه شیراز
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، سجاد تقوایی، مدیر نوآوری، فناوری و کارآفرینی دانشگاه شیراز از برپایی نخستین نمایشگاه کار در دانشگاه شیراز از ۸ تا ۱۰ خردادماه جاری خبر و توضیح داد: نمایشگاه کار، رویدادی برای تعامل مستقیم کارجو و کارفرماست. در این رویداد، صنایع، شرکت‌ها و سازمان‌های شرکت‌کننده موقعیت‌های شغلی مختلف خود را ارائه می‌کنند و دانشجویان،دانش‌آموختگان و دیگر کارجویان با مراجعه به نمایشگاه کار علاوه‌بر کسب اطلاعات درباره کارفرمایان و ارسال رزومه، با نمایندگان هریک به‌طور مستقیم وارد گفت‌وگو می‌شوند. 

وی افزود: از جمله نتایج برگزاری این رویداد برای کارفرمایان، تبلیغ و ارتقای برند و تأمین نیرو‌ی متخصص و برای قشر کارجو، پیداکردن موقعیت شغلی مناسب، اطلاع از ویژگی‌ها و تخصص‌های موردنیاز صنایع و سازمان‌ها و یادگیری و شبکه‌سازی است.

مدیر نوآوری، فناوری و کارآفرینی دانشگاه شیراز در ادامه به مزایای شرکت در نمایشگاه کار و هدایت شغلی پرداخت و گفت: ارتقاء برند کارفرمایی، ارتباط مستقیم و بدون واسطه، شناخت از بازار کار، تسهیل فرآیند جذب و استخدام، انتشار گسترده آگهی‌های شغلی و جذب استعدادهای باانگیزه، جوان و خلاق ازجمله مزایای شرکت در این نمایشگاه است.

تقوایی ضمن دعوت از کارجویان برای ثبت‌نام و شرکت در این نمایشگاه، بیان کرد: علاقه‌مندان تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه مهلت دارند تا در این فراخوان ثبت‌نام نمایند. لینک ثبت‌نام کارجویان به نشانی: B2n.ir/karjo1 و لینک ثبت‌نام تور بازدید شغلی: B2n.ir/worktour است.

به‌گفته‌ی این مقام مسؤول، برپایی میزهای مشاوره، نشست‌ انتقال تجربه، رویدادهای آموزشی و رویدادهای دانشجومحور به‌منظور پرورش مهارت‌های لازم برای کارجویان، به‌ ویژه دانشجویان و دانش‌آموختگان از دیگر برنامه‌های جنبی نخستین نمایشگاه کار و هدایت شغلی در دانشگاه شیراز خواهد بود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیش‌تر می‌توانند به سایت نمایشگاه کار به نشانی: b2n.ir/shzu.jobexpo مراجعه نمایند.

دانشگاه شیراز

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه